po zamontowaniu filtra stożkowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

po zamontowaniu filtra stożkowego

Post autor: agnesmarcin » wt paź 16, 2007 18:22

witam. co moze byc przyczyna że po zamontowaniu filtra stożkowego w golfie3 2.0 gti na wolnych obrotach silnik gasnie



Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » wt paź 16, 2007 18:39

za dużo powietrza dostaje za bogata mieszanka.



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » wt paź 16, 2007 18:51

witam.filtr stożkowy trzeba odpowiednio przysłonić żeby silnik nie dostawał za dużo powietrza bo będzie się dławił na wolnych obrotach.i będzie dużo palił.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt paź 16, 2007 19:15

Luca pisze:filtr stożkowy trzeba odpowiednio przysłonić żeby silnik nie dostawał za dużo powietrza bo będzie się dławił na wolnych obrotach.i będzie dużo palił.
jak już to robi się doloty zimnego powietrza do stożka,ale żeby osłaniać stożek przed powietrzem to pierwsze słysze :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » wt paź 16, 2007 20:10

andrew19_86 pisze:ale żeby osłaniać stożek przed powietrzem to pierwsze słysze
tak się dzieje jak się zakłada stożek na seryjny dolot i gotowe. Nie należy zakładać żadnych stożków od tak sobie :chytry: ... jak robić to porządnie, obliczenia, wielkość filtra, dolot, itp.



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » wt paź 16, 2007 20:30

Acid pisze:tak się dzieje jak się zakłada stożek na seryjny dolot i gotowe. Nie należy zakładać żadnych stożków od tak sobie :chytry: ... jak robić to porządnie, obliczenia, wielkość filtra, dolot, itp.
o właśnie,widać że człowiek z głową.pozdrawiam cię.
.nie znam się na fachowym tuningu,ale współpracuje z taką firmą która się tylko tym trudni,i wiele razy widziałem jak osłaniają stożek byc może tylko przed dopływem ciepłego powietrza,ale nie wiem.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr paź 17, 2007 03:23

andrew19_86 pisze:ale żeby osłaniać stożek przed powietrzem to pierwsze słysze
Musisz lepiej słuchać :bigok: robi się takie osłony. K&N chyba, wypuścił nawt taki filtr osłonięty, kosmiczny jakiś :grin:



Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zjawa » śr paź 17, 2007 08:31

też widziałem taką osłone przy filtrze ale ona ma za zadanie osłonić filtr przed powietrzem kture jest dosłownie do niego wtłaczane jak auto szybko jedzie , a jak gaśnie na wolnych obrotach to znaczy że filtr podaje za wiele powietrza więc pozostaje ci zmiana filtra albo założenie jakiejś zwężki za tym filtrem
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 08:32 przez zjawa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » śr paź 17, 2007 10:51

Jeden z lepszych patentów na osłonięcie stożka, to wstawienie go w aluminiową 5L beczułkę po piwie idealnie osłania od wysokiej temperatury i ładnie wygląda.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 433 gości