brak mocy mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy mk2
Mam taki dylemat mój mk2 nie domaga brakuje mu mocy powyżej 140 KM\h wsumie
niedawno zmieniłem silnik z 1,6 na 1,8 ten nowy zostawiłem na gaźniku ale teraz doszedłem do wniosku ze jednak zamieniłbym na jednopunkt czy może ktoś zna temat od czego zacząć no chyba ze to co innego ?
niedawno zmieniłem silnik z 1,6 na 1,8 ten nowy zostawiłem na gaźniku ale teraz doszedłem do wniosku ze jednak zamieniłbym na jednopunkt czy może ktoś zna temat od czego zacząć no chyba ze to co innego ?
wydaje mi sie ze to gaznik niedomaga.. a jesli chodzi o monowtrysk to na www.vwgolf.pl w dziale porady mniej wiecej pisze co potrzeba
Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego
Ja bym sie za to niezabieral.Trzeba zalozyc pompe paliwa elektryczną pod auto,przewody wysokocisnieniowe,sterownik wtrysku,sam wtrysk,kupe przerobek w elektryce samochodu.Moim zdaniem gra niewarta swieczki,a czy az taki przyrost mocy bedzie??
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Mogę się zgodzić z tym lewym powietrzem bo to był odwieczny problem nawet przy starym silniku falowały obroty i wogule ale pużniej obsadziłem podstawe gaźnika na silikonie tak samo mieszak i wszystko się uspokoiło zapomniałem dopisać ze mam LPG jest świeżo po regulacji i nic pyzatym wydaje mi się ze ma większy apetyt niż powinien teraz chce sprawdzić ile spali lpg przy spokojnej jeździe może wiecie ile mniej więcej powinien łykać na setkę mk2 90r 1,8 RP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości