Problem z rozruchem po krótkiej jeździe.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Problem z rozruchem po krótkiej jeździe.

Post autor: kindlar » pn paź 15, 2007 10:00

Problem pojawia się tylko podczas próby odpalenia auta po któtkiej jeździe 1-2 km gdy nie złapie jeszcze temperatury (trzeba kręcić 10-15razy). Gdy jest zimne albo rozgrzane to pali od razu. Problem jest chyba w elektryce bo myślałem, że to paliwo ale mam gaz i próbowałem rozruchu na gazie i jest to samo. Sukałem na forum i znalazłem tylko o wtryskiwaczu rozruchowym który mógłby nie działać ale mi to nie pasuje bo na LPG powinien wtedy palić. Może to czujniki ... ale które i gdze ich szukać. Napiszcie co myślicie. Moje auto golf 3, 1994, benzyna 1.4 + LPG, silnik ABD.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn paź 15, 2007 10:14

a próbowałeś wymienić świece na nowe ?



kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » pn paź 15, 2007 10:19

Moim zdaniem jakby to były świece to jakby był zimny albo duża wilgotność powietrza to też by nie palił - a on pali.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn paź 15, 2007 10:25

niekoniecznie , świece w pewnej temperaturze mogą nie dawać dobrej iskry zwłaszcza jak są starsze , wymiana niewiele kosztuje , a będziesz miał pewnośc że to nie one



Awatar użytkownika
toroblanco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:52
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

Post autor: toroblanco » pn paź 15, 2007 13:27

jestem po wymianach ( olej, filtry, świece, paski, rozrząd ) i też tak mam, więc nie kupuję browara 500 metrów od domu, tylko jadę dalej :grin: chętnie się dowiem co to może być :pub:



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » pn paź 15, 2007 13:51

witam.twój problem to prawdopodobnie czujnik temperatury,prawdopodobnie ten niebieskiego koloru który steruje pracą wtrysku.po prostu silnik jest ciepły a przez ten czujnik komputer widzi za niską temperature płynu,daje większą dawke paliwa i go zalewa.czujnik temp. to koszt ok 50 zł.



kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » pn paź 15, 2007 14:27

Gdzie jest ten czujnik podajcie jego lokalizacje, w bloku silnika czy koło termostatu ?
a może ktoś zna jego numer.



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » pn paź 15, 2007 14:39

Też mam taki problem ,daj znać czy to czujnik temperetury.



kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » pn paź 15, 2007 17:32

Czy to czujnik temperatury przy termostacie, czy temperatury oleju? Ale wskazania temperatury płynu są dobre. Napiszcie gdzie są te czujniki.



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » pn paź 15, 2007 20:43

witam.jest to czujnik temperatury płynu chłodzącego przy termostacie,powinien on być niebieskiego koloru.wskazanie temperatury może być dobre bo za to odpowiada drugi czujnik.ile masz czujników na tym kolanku z przodu silnika?powinny być dwa czujniki.



max 76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:21
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: max 76 » pn paź 15, 2007 23:02

takie problemy wskazują na czujnik ktury znajduje się na aparacie zapłonowym.zapomniałem nazwę to taka kostka rozczepialna.



norti11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob cze 23, 2007 16:32
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: norti11 » pn paź 15, 2007 23:28

koledzy to nie swiece tez mam taki sam problemik wymieniłem swiece(NGK) przewody (NGK)nową kopułke i palec i dalej jest to samo.to musi byc jakiś czujnik tylko jaki?????????
Ostatnio zmieniony pn paź 15, 2007 23:34 przez norti11, łącznie zmieniany 1 raz.



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » pn paź 15, 2007 23:32

max 76, ten czujnik o którym piszesz to czujnik halla.ale to nie on jest odpowiedzialny za te usterki.on jest odpowiedzialny za iskrę.pozdrawiam



kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » wt paź 16, 2007 07:22

Przy kolanku mam jeden czujnik na cztery wyjścia. W nowszych golfach III są chyba dwa czujniki bo jak kupowałem obudowę termostatu tę plastikową to są na dwa czujniki i dawałem zaślepkę. Oryginalna była na jeden. Ale ten czujnik jest u mnie chyba czarny.

[ Dodano: 17 Paź 2007 07:34 ]
Zabiorę się za wymianę tego czujnika, ale gdzie jest korek spustowy płynu. Muszę trochę opuścić zanim wyjmę czujnik żeby płyn mi się nie wylał. Napiszcie czy jest korek czy mam zdjąć węża z chłodnicy.

[ Dodano: 05 Lis 2007 12:49 ]
Wymieniłem wreszcie czujnik przy termostacie, ale to nie pomogło. Nadal po przejechsniu 1000m i zgaszeniu trzeba piłować żeby odpalić. Jak jest zimny (nawet zimą) albo rozgrzany to pali od razu. Jeśli ktoś miał podobne problemy proszę o info co robić?
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 16:01 przez kindlar, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 361 gości