jakie spalanie golf 2 1,8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piopio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr cze 15, 2005 20:55
Lokalizacja: vbffg

jakie spalanie golf 2 1,8 RP

Post autor: piopio » pn cze 20, 2005 20:42

Czesc wszystkim

zanim zalozylem lpg bylo super mial przyspieszenie.
po zalozenie tez bylo dobrze przez jakis czas.najpierw moglem zrobic na zbiorniku 45 litrow 450 km.
teraz ledwo co 350 km.
regulacje byly robione.mama zalozone resetowanie komputera przy kazdym odpalaniu.no i obroty zawieszaja sie na 2000
co to moze byc?
sonda chodzi dobrze,kopulka i palec od zaplonu byly wymieniane
zaplon ustawiony na 6 stopni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Re: jakie spalanie golf 2 1,8 RP

Post autor: paulox » pn cze 20, 2005 21:34

piopio pisze:Czesc wszystkim

zanim zalozylem lpg bylo super mial przyspieszenie.
po zalozenie tez bylo dobrze przez jakis czas.najpierw moglem zrobic na zbiorniku 45 litrow 450 km.
teraz ledwo co 350 km.
regulacje byly robione.mama zalozone resetowanie komputera przy kazdym odpalaniu.no i obroty zawieszaja sie na 2000
co to moze byc?
sonda chodzi dobrze,kopulka i palec od zaplonu byly wymieniane
zaplon ustawiony na 6 stopni.
A nie jeździsz coraz szybciej?


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn cze 20, 2005 21:54

Sprawdź podstawę gaźnika (taka gumowa podtsawka na kolektorze ssącym). Gazowcy to przeważnie zrywają bo to partacze...i sprawdź silniczek krokowy...silniczek może być ok ale przeważnie w tym czymś wyrabiają się styki biegu jałowego i obroty się zawieszają.

Co do spalania to nie wiem ile masz zrobione tys już na gazie i gdzie tankujesz ale warto wymienić filterek gazu...nie u gazownika bo to kosztuje tylko kupić w sklepie...ok 4-8zł i dopiero wyregulować gaz.

Gaz w Polsce jest rożny...po 15-20tys km z filterka gazu (dokładniej listków) zostaje pyłek który skutecznie pakuje się do przewodów gazowych...także warto wymieniać jak najcześciej tą część.


Obrazek

piopio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr cze 15, 2005 20:55
Lokalizacja: vbffg

Post autor: piopio » wt cze 21, 2005 13:33

to chyba bedzie silniczek krokowy



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » wt cze 21, 2005 14:56

jak sie nie myle to 1.8 RP to jednopunktowy wtrysk , czyli mialbys silnikczek krokowy przy wtrysku do benzyny jak i drugi silniczek do gazu , i na czym zawieszaja sie obroty na gazie czy benzynie ?



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: XenO » wt cze 21, 2005 16:06

Spalanie jest jak zwykle rozne zalezy jaki kierowca :P ale smialo moge powiedziec ze na miescie jest to ok 10L/100km a na trasie tak przy 120km/h bedzie gdzies kolo 8L/100km tak to wyglada u mnie.Pozdro


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr cze 22, 2005 00:44

ile wlejesz tyle spali



rs4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: rs4 » śr cze 22, 2005 00:44

jesli chodzi o obroty to stawiam na silniczek krokowy tez tak mialem i wystarczylo tylko przeczyscic styki:)



Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » śr cze 22, 2005 08:25

U mnie też jest problem z duzym spalaniem. jeden gazownik odkryl że mam nieszczelna jakas uszczelke w okolicy wtrysku. Przez ta nieszczelnosc dostawalo sie lewe powietrze i dlatego palil wiecej gazu. Uszczelke wymienilem (faktycznie byla rozwarstwiona) ale efektu w postaci mniejszego spalania...nie odnotowalem. Pojechalem do kolejnego gazownika ze swoim problemem, on podpial swoj madry komputerek, popatrzyl ze ten suwaczek od sondy lambda pracuje (lata to w prawo to w lewo) i powiedzial ze on nie widzi problemu i nie wie czemu tak duzo auto pali. Na szczescie tez nic nie wzial za diagnoze. Wiec pojechalem do kolejnego gazownika... I ten stwierdzil ze jest uszkodzona sonda lambda. Wpiał sie ze swoimi czujnikami w zupelnie inne miejsce niz dotychczasowi (nie w taka biala kostke pod maska-u mnie w okolicy akumulatora). Na razie jestem jeszcze przed wymiana sondy i nie wiem czy to to... Dam znac zainteresowanym czy to pomogło.
Pozdrawiam.



piopio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr cze 15, 2005 20:55
Lokalizacja: vbffg

Post autor: piopio » sob gru 31, 2005 22:18

Proponuje zamknac temat



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 254 gości