pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
wszystkie przewody sprawdzilem i nie ma zadnego pekniecia ani nic takiego ,jedna opaska byla troche luzna to ja poprawilem ale roznicy to nie zrobilo teraz postanowilem ze zmienie n75.pozdrawiam
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
witam ponownie po dluzszej nieobecnosci.jak wczesniej wspominalem mam problem z moim autem zaryzykowalem i zmienilem przeplywomierz, ktory kosztowal mnie az 120 funtow.to byl blad bo nic to nie dalo fakt auto troche jak by mocy dostalo ,ale i tak po przekroczeniu 120 albo i czasem 100 km/h traci moc do ponownego uruchomienia,juz nie wiem co mam z tym zlomem zrpbic,czy wymiana n75 bedzie rozsadna ?i nie wie ktos czasem jak po angielsku moge nazwac ten zawor bo nie wiem.z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich.
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
to byl blod ze dalem sie skusic na przeplywomierz ale teraz sam tego zaluje,to byl moment poprostu kiedy wpadlem na 'wspanialy'pomysl zeby odlaczyc przeplywomierz i sprobowac pojezdzic i fakt auto jezdzilo w taki sam sposob jak po przekroczeniu tych predkosci i to mnie zmylilo ale w tamtym momencie nie pomyslalem logicznie ze jak odlocze przeplywomierz to komputer wykryje brak jakiegos zespolu i automatycznie przejdzie w tryb awaryjny czyli tak samo jak sie dzieje powyzej 120km.h.czyli mowisz zeby stanowczo postawic na ten zawor.a konkretnie to jest ten zawor pod filtrem paliwa do ktorego sa podlaczone 3 wezyki jeden od filtra powietrza drugi do jakiegos takiego zaworu na kolektorze wydechowym a trzeci idzie gdiec do wtryskow czy jakos tak ,dokladnie sie nie znam.a czy ten zawor to jast ten co na zdjeciu?pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
a wiec zmienilem ten n75 i dalej nic juz mnie krew zalewa co to do jasnej h.......y moze byc ?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
To sa wyniki skapstwa.. poniosles koszty, a nalezalo jechac pod VAGa.. Wspolczuje.. JAk sobie poradzisz daj znac co bylo nie tak.maciekc pisze:a wiec zmienilem ten n75 i dalej nic juz mnie krew zalewa co to do jasnej h.......y moze byc ?
Pozdro
Gitner
Na moje oko to zawór, który jest na zdjęciu to nie jest N75, to mi wygląda na zawór recyrkulacji spalin. Miałem ten sam problem w passacie z takim samym silnikiem jak twój i pamiętam, że tam były dwa zaworki, ale N75 czyli ten ograniczenia ciśnienia doładowania wyglądał inaczej.
Jest podobnej wielkości, też dochodzą do niego trzy wężyki. W passacie miałem go z prawej strony, ale z tego co się orientuje to w golfie jest w pobliżu filtra powietrza, mogę sprawdzić w książce jak chcesz. Na tym zaworku były numery:028 906 283 N. U mnie poskutkowało. Zyczę powodzenia
Jest podobnej wielkości, też dochodzą do niego trzy wężyki. W passacie miałem go z prawej strony, ale z tego co się orientuje to w golfie jest w pobliżu filtra powietrza, mogę sprawdzić w książce jak chcesz. Na tym zaworku były numery:028 906 283 N. U mnie poskutkowało. Zyczę powodzenia
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
bardzo bym bylwdzieczny jak bys mogl sie cos wiecej dowiedziec na ten temat pozdrawiam
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
czy to jest n75.sory za jakosc i rozmiar fotek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
no wlasnie teraz to ja tez juz wiem bo wlasnie skonczyly sie moje problemy no i dokladnie tak samo padl n75 ale juz jest nowy i wszystko swietnie gra.dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam ,do zobaczenia (oby nie) z nastepnem problemem.pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości