Brak przyśpieszenia/mocy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak przyśpieszenia/mocy?
Witam.
Wczoraj wieczorem (auto stało na zewnątrz) odpalam silnik, wszystko w jak najlepszym porządku. Niestety się spieszyłem i odrazu, że tak powiem... rura. I nagle auto straciło moc Taki mułowaty się stał.. Zbiera się bardzo powoli, ciężko go rozpędzić. Proszę Was o pomoc.. tylko nie dobijajcie mnie..bo w tamtym tygodniu tylną belkę kupowałem za 2.500 Ma ktoś jakiś pomysł.. co to może być?
Zauważyłem jeszcze, że dochodzi tak do 2500-3000 obrotów... więcej opooornie idzie
Wczoraj wieczorem (auto stało na zewnątrz) odpalam silnik, wszystko w jak najlepszym porządku. Niestety się spieszyłem i odrazu, że tak powiem... rura. I nagle auto straciło moc Taki mułowaty się stał.. Zbiera się bardzo powoli, ciężko go rozpędzić. Proszę Was o pomoc.. tylko nie dobijajcie mnie..bo w tamtym tygodniu tylną belkę kupowałem za 2.500 Ma ktoś jakiś pomysł.. co to może być?
Zauważyłem jeszcze, że dochodzi tak do 2500-3000 obrotów... więcej opooornie idzie
Ostatnio zmieniony ndz paź 14, 2007 12:25 przez Jen(ny), łącznie zmieniany 2 razy.
a nie wpadl ci W tz. Tryb Awaryjny
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli wpada w tryb awaryjny, to po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu powinno być wszystko ok. Jeśli nie ma różnicy po ponownym odpaleniu (przynajmniej na początku, bo może znowu wpaśc w tryb awaryjny), to znaczy coś innego, np. jak sugerowano przepływomierz. Sprawdź, czy jakiś wężyk ( a jest ich tam trochę) nie spadł lub nie jest pęknięty. A najpewniej podpiąć pod Vaga, pozdrawiam.
P.S. Jak dojdziesz co to było, daj znać na forum.
P.S. Jak dojdziesz co to było, daj znać na forum.
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
.... i jak będziesz wstawiał oporowo na zimnym silniku to się nie dziw że silnikczek płacze - pozwól mu sie rozgrzeać choć trochę nawet jak się spieszysz bo zyskasz 3 minuty a popłyniesz kupę kasy
ja nie kręce do więcej niż ok 2.2 obrotów dopóki nie osiągnie 80-90 stopni - może przesadzam ale na pewno mu nie szkodzę w ten sposób
90KM.. ale w VW podnieśli do 120KM a to to ktoś rozumie jak to w VW podnieśli
ja nie kręce do więcej niż ok 2.2 obrotów dopóki nie osiągnie 80-90 stopni - może przesadzam ale na pewno mu nie szkodzę w ten sposób
90KM.. ale w VW podnieśli do 120KM a to to ktoś rozumie jak to w VW podnieśli
Ostatnio zmieniony pn paź 15, 2007 08:36 przez mg-maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Problem rozwiązany.
To co zrozumiałem od serwisanta:
-jakieś kable/węże odpięły się
-jakiś zaworek od podciśnienia nie pracował dobrze (VAG go nie wykrywa - ten taki grzybek)
-wymienili przepływomierz (przy okazji, bo nie był już za dobry)
Wszystko śmiga, tak jak dawniej
Dzięki wszystkim za pomoc i rady.
Pozdrawiam.
Problem rozwiązany.
To co zrozumiałem od serwisanta:
-jakieś kable/węże odpięły się
-jakiś zaworek od podciśnienia nie pracował dobrze (VAG go nie wykrywa - ten taki grzybek)
-wymienili przepływomierz (przy okazji, bo nie był już za dobry)
Wszystko śmiga, tak jak dawniej
Dzięki wszystkim za pomoc i rady.
Nie w salonie/serwisie... źle sprecyzowałem. Oprogramowanie podobno + jakąś gruszkę przy turbinie zmienili. Mam wykresy i jakieś certyfikaty. Tak na serio nie potrzebne mi to, ale czuć, że to nie standard (szczególnie jeśli chodzi o moment obrotowy).mg-maciek pisze:90KM.. ale w VW podnieśli do 120KM - a to to ktoś rozumie jak to w VW podnieśli
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 313 gości