[mk2] Czy jest w nim dysza wolnych obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adobija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

[mk2] Czy jest w nim dysza wolnych obrotów

Post autor: adobija » pn cze 20, 2005 12:33

Witam mam taki problem.

Rozmawiamy teraz o pracy na benzynie.
zapala ok, wchodzi na ssanie i jak ssanie sie wyłączy to ma strasznie niskie obroty i nierowno pracyje. natomiast jak sie doda gazu to jest ok i jedzie jak zwariowany i wszytstko jest ok,tylko na jałowym biegu straszniewolno pracuje i nierówno.
Czy ktoś może wie co jest odpowiedzialne za olne obroty to jest gaźnik pierburg 2e2 silnik RF, od razu dodtam że śruba do regulacji wolnych obrotów biegu jałowego za siłownikiem przepustnicy nic nie daje, wężyki pociśnienia jeszcze będę zmieniał dla świętego spokoju ale są ok, kopułka aparatu nowa, palec nowy, kable nowe i świece nowe, czy jest w gaźniku dysza wolnych obrotów jak tak to gdzie jej szukać, czekam na jakieś wieści.


VW Golf 1,6 '87, RF benzyna, a od 29.04.05 GAZ!!!

adobija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: adobija » wt cze 21, 2005 08:48

czy nikt nie ma żadnego pomysłu?


VW Golf 1,6 '87, RF benzyna, a od 29.04.05 GAZ!!!

adobija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: adobija » pt cze 24, 2005 09:18

nikt nie ma pojęcia, nie wierzę, no ludzie trochę chęci, przecież tych samochodów jest na polskich drogach mnóstwo


VW Golf 1,6 '87, RF benzyna, a od 29.04.05 GAZ!!!

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pt cze 24, 2005 17:55

Powiem tak.Jesli to gaznik to napewno ma dysze od wolnych obrotow.Ale ja mialem podobnie i wystarczyla regulacja.Gdzie ta dysza tego niestety nie wiem ale gdyby byla zapchana to nie chodzilby wogole.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt cze 24, 2005 23:22

regulacja, regulacja


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
lukis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 22, 2009 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lukis » pt paź 23, 2009 23:32

mam taki sam gaznik i identyczny problem,ale ta z tylu sruba od obrotow u mnie dziala tylko ze jak mu zwieksze wieczorem to rano juz ma niskie jak wczesniej i sie trzesie



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob paź 24, 2009 14:03

nie działa ci prawidłowo układ ssania


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
lukis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 22, 2009 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lukis » sob paź 24, 2009 14:24

jak odpale rano ma 2tys.przez 5 sekund,pozniej spada do tysiaca,po jakims czasie gdy sie temp. podniesie slysze jak cyknie ktorys z przekaznikow i po chwili mam niskie obroty.
Nie wiem jeszcze co z czujnikami od temp. bo jak odlacze jeden i drugi nic sie nie zmienia(jeden czujnik wymieniony,drugi nie)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 277 gości