[mk2]kontrolka ładowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

[mk2]kontrolka ładowania

Post autor: MaLiBU » wt cze 21, 2005 00:05

Ok, pokolei,
zrobilem dodatkowe polaczenia grubym kablem od wzmaca
accu - rozrusznik - alternator
oraz accu- masa samochodu - masa silnika.
Tak profilaktycznie co by napiecie na accu bylo 14 dokladnie
i sie udalo na accu jest 13,98. Regulator napiecia nofy, 2 dni ma.
Ale teraz(wczesniej nie było) troche delikatnie CZASAMI swieci kontrolka od ładowania, tak delikatnie "poswieca". Co zdupilem? czy taki niebieski kabelek od alternatora odpowiada za kontrolke od ładoweania? moze przerywa sie gdzies???


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » wt cze 21, 2005 00:11

a jakie masz obroty? napięcie mówisz dobre, sprawdź ten kabelek bo skoro dobrze laduje a regulator nowy i dobry



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » wt cze 21, 2005 00:16

greg pisze:a jakie masz obroty? napięcie mówisz dobre, sprawdź ten kabelek bo skoro dobrze laduje a regulator nowy i dobry
obroty stabilne jak fabryka przewidziala kolo 950,
ładowania 14V, no wlasnie a czy to na pewno ten kabelek?
czasami jak bylo mokro i po kaluzach poojezdzilem bylo podobnie....


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » wt cze 21, 2005 00:17

A wyczyściłeś pierścienie wirnika alternatora?
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » wt cze 21, 2005 00:20

vorlog pisze:A wyczyściłeś pierścienie wirnika alternatora?
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.
no nie, ale zaznacze, do czasu mojej ingerencji w kable bylo OK,
da sie to zrobic bez rozbierania?


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » wt cze 21, 2005 00:24

MaLiBU pisze:
vorlog pisze:A wyczyściłeś pierścienie wirnika alternatora?
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.
no nie, ale zaznacze, do czasu mojej ingerencji w kable bylo OK,
da sie to zrobic bez rozbierania?
Da się, zdejm pasek, owiń palec papierem ściernym 800, wpakuj go przez otwór na szczotki regulatora, dociśnij do pierścieni i pokręcaj kołem pasowym- prymitywne, ale jak bez rozbierania...
Najlepiej rozebrać, wymienić łożyska i przetoczyć na gładko pierścienie.
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości