Mk2 1.6td-mrugajaca lampka od temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dziabong
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn cze 20, 2005 16:50
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Mk2 1.6td-mrugajaca lampka od temperatury

Post autor: dziabong » pn cze 20, 2005 16:58

Mam taki problem-po zapaleniu,przewaznie zimnego silnika-mruga mi lampka od temperatury plynu w chlodnicy.Nie wiem co jest grane bo wszystko wydaje sie byc ok-plyn jest,silnik sie nie gotuje itp itd.
Jak sie silnik zagrzeje-zgasze go i odpale na nowo-lampa juz wtedy nie mruga.
Jesli ktos wie co z tym zrobic to prosze o odpowiedz.
Troche ta lampka irytuje,ale niechce jej wyciagac-zostawie to na koniec jak nie bede wiedzial juz jak sobie z tym poradzic :grin:
Pozdrawiam
Daniel



splawik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 13:04

Post autor: splawik » pn cze 20, 2005 22:24

kontrolka ta sygnalizuje o awari ukladu chlodzenia,posprawdzaj wszystkie polaczenia elektryczne i moze znajdzie sie przyczyna.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn cze 20, 2005 22:30

Napisz konkretniej jak to jest z tą lampką? Jeżeli przekręcisz zapłon to powinna mrugać i po chwili powinna przestać - wtedy jest OK. Jeżeli mruga Ci cały czas podczas jazdy to problem może być z czujnikiem. Było to kiedyś przerabiane na forum użyj opcji Szukaj


Volskwagen - Das Auto.

jaxes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw mar 10, 2005 02:36
Lokalizacja: Lindów
Kontakt:

Post autor: jaxes » wt cze 21, 2005 01:18

Nie wiem jak w benzynowych, ale w dieslach to jest dosyć powszechne. U mnie jest tak samo. Myślę, że to spowodowane jest zaśniedzeniem styków na czujniku. Gdy temperatura wzrasta, zwiększa się również przewodność w cieczy i dopiero wtedy czujnik dobrze zaczyna działąć.
Jak będę miał czas to u siebie to sprawdzę, ale to dopiero za tydzień. W sumie to już się przyzwyczaiłem się do migania lampki :)



paprotek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 14, 2005 16:33
Lokalizacja: Zamość

Post autor: paprotek » śr cze 22, 2005 16:38

Sprawdź, poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, a dopiero potem czujnik i inne... Być może ucieka Ci płyn.
Zwróć uwagę czy nie zostaje po postoju pod samochodem mokra plama...



paprotek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 14, 2005 16:33
Lokalizacja: Zamość

Post autor: paprotek » śr cze 22, 2005 16:39

Sprawdź, poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, a dopiero potem czujnik i inne... Być może ucieka Ci płyn.
Zwróć uwagę czy nie zostaje po postoju pod samochodem mokra plama...



bielik

Post autor: bielik » śr cze 22, 2005 17:21

kurde ja mam to samo jak sie zagrzeje i od nowa sie zapali to juz nie miga ciekawe bo na wskazowce temperatury mam za polowa na 3/4 :otepienie:



Awatar użytkownika
alfikt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 20, 2005 15:15
Lokalizacja: Świetokrzyskie

Post autor: alfikt » śr cze 22, 2005 20:30

Ja mam 1,3 1989r. i miga przy przekreceniu kluczyka po chwili gasnei i z tgo co wiemn to tak powinno byc.
Ale nei wiem kiedy sie zalacza wentylator i kiedy powinien po czerwonej diodzie mam tylko takkrotka kreseczke a dalej krotka i dluga zaraz za nia ?
Pytanie czy jak przekrece kluczyk na 0 to wentylator sie zatrzyma ??
jak mam wskazowke powyzej czerownej diody i odkrece krek od pojemnika wyrownawczego to syczy tak jakby sie gotowała woda czy to normalne ??

Nosze sie z zamiarem wstawienia diody ktora by sygnalizowała włączenie wentylatora .



Awatar użytkownika
Overmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 22:49
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Overmo » śr cze 22, 2005 22:26

Wymontuj licznik, odkręć śrubki z tyłu licznika, wyczyść styki i na nowo dobrze je zakręć. U mnie było to samo (mka2 1.6 TD), bawiłem się ze stykami, czujnikami, płynem... ale nic to nie dawało. Wkońcu ktoś mi poradził to z tymi śrubkami z tyłu licznika, od tego czasu wszystko działa ok. Pozdrawiam


Brak pomysłu na podpis:)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 23, 2005 01:36

hehehe
powiem tak:
w zbiorniczku jest czujnik poziomu wody
odczep wtyczke i zobacz czy niema tam wody
jezeli jest to robi zwarcie i pali ci sie lampka
ja mialem tak samo
wymienilem czujnik i niepali mi sie lampka
tzn pali jak zapalam auto

stawiam na ten czujnik bo dosc czesto puszcza tam guma i woda zwiera sie pod ta gumowa wtyczka


BIELIK jak masz na 3/4 skale to albo masz ktorys czujnik walniety albo silnik ci sie ostro przegrzewa i długo nie polatasz nim
wymien olej i czujniki oraz plyn
moze sie poprawi



franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: franektm » czw cze 23, 2005 02:51

U MNIE JEST TO SAMO...NIE ZAWSZE SIE TO DZIEJE ALE DOSC CZESTO...KONTROLKA MIGA JAK JEJ SIE PODOBA ALE WSKAZNIK TEMPERATURE POKAZUJE DOBRA...PLYN TEZ JEST W NORMIE...WIEC TEN TYP TAM MA...POZDRAWIAM



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości