zawieszony termostat ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- toroblanco
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:52
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
zawieszony termostat ???
W trakcie jazdy temp skoczyła do 100-102*. zaglądam pod machę, a tam wentyl spoczywa w pokoju, chłodnica zimna i dolny wąż też, reszta gorąca. Niby termostat do wymiany ( 2 miesiące temu był wymieniany i było wszystko OK ), ale po wyjęciu i porównaniu w garnku z nowym Wahlerem - obydwa otwierają się identycznie . Złożono do kupy i wszystko gra Na drugi dzień to samo - temperatura 100, a dolny wąż i chłodnica jak z lodu.Za to po południu wszystkie węże gorące, chłodnica też i wentyl się włączył . Czyżby termostat mógł się zawieszać czy też może jest inna przyczyna ???
Aha, ubyło trochę płynu, ale wycieku nie widać, na korku i miarce też nie ma śladu płynu, a czujniki i licznik są nowe.
Jakie są typy ????? Co obstawiacie ?????
[ Dodano: 11 Paź 2007 18:09 ]
założyłem nowy korek, płynu dolałem na MAX-a i w drogę. Jak osiągnąłem 100 * pojechałem jeszcze 10 minut. i wtedy : dolny wąż był ciepły, ale chłodniejszy od reszty i wentylator się włączył, a w zbiorniczku było płynu 1 cm nad MAX
Aha, ubyło trochę płynu, ale wycieku nie widać, na korku i miarce też nie ma śladu płynu, a czujniki i licznik są nowe.
Jakie są typy ????? Co obstawiacie ?????
[ Dodano: 11 Paź 2007 18:09 ]
założyłem nowy korek, płynu dolałem na MAX-a i w drogę. Jak osiągnąłem 100 * pojechałem jeszcze 10 minut. i wtedy : dolny wąż był ciepły, ale chłodniejszy od reszty i wentylator się włączył, a w zbiorniczku było płynu 1 cm nad MAX
- krzych8419
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:56
- Lokalizacja: Z nad Lubszy
- Kontakt:
- toroblanco
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:52
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
a dzisiaj rano to było wesoło po 10 km zaczęło wywalać płyn ze zbiorniczka z otworu przy korku i poziom spad poniżej minimum, temperatura skoczyła do 110, gorące powietrze z nawiewu zrobiło się tylko ciepłe. Dotoczyłem się do pracy i po wyłączeniu silnika cały płyn wessało do układu, zbiorniczek jest pusty aha, i najlepsze: wentyl się nie włączył i dolny wąż zimny jak bura suka Zająć się powoli sciąganiem głowicy czy macie jakieś inne propozycje ???
to nie wiem czy cie nie zmartwie ale to juz sa objawy uszczelki pod glowica!
[ Dodano: Pią Paź 12, 2007 10:31 ]
Teraz zanim zrobisz glowice jezeli to to, to posrawdzzaj stan calego ukladu, czujniki ktore wymieniles tez, i termostat zaloz taki z jakim swoj porownywales Wahler. zeby sie po zrobieniu nie okazala ze po 50km znowu uszczelka.
[ Dodano: Pią Paź 12, 2007 10:31 ]
Teraz zanim zrobisz glowice jezeli to to, to posrawdzzaj stan calego ukladu, czujniki ktore wymieniles tez, i termostat zaloz taki z jakim swoj porownywales Wahler. zeby sie po zrobieniu nie okazala ze po 50km znowu uszczelka.
z trafieniem na dobry termostat to jest tak jak z toto lotkiem trochę przesadzam ale tak to mniej więcej wygląda termostat nie jest drogi wymien go i wtedy zobaczysz co jest grane jeżeli dalej to samo może być wadliwy korek lub nawet sama pompa w najgorszym wypadku uszczelka pod głowicą
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 10:43 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- toroblanco
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:52
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
Jak już ci raz pisałem pad ła ci uszczelka pod głowicą. Sprawdzałeś dolny wąż po zatrzymaniu się i odczekaniu chwili?
[ Dodano: 12 Paź 2007 11:54 ]
A płyn chłodniczy nie zawsze musi lecieć w olej jak jest padnięta uszczelka pod głowicą, u ciebie prawdopodobnie sprężanie dostaje się do płynu chłodzącego i dlatego wywala ci płyn przez zbiorniczek wyrównawczy i dlatego termostat się nie otwiera bo koło łopatek pompy która jest przy termostacie zbierają się te bąbelki i nie pozwalają otworzyć termostatu. Poszukaj w moich meilach to znajdziesz taką samą sytuacje bo już to przerabiałem. Wymieniłem trzy termostaty a i tak się okazała padnięta uszczelka pod głowicą.
[ Dodano: 12 Paź 2007 11:54 ]
A płyn chłodniczy nie zawsze musi lecieć w olej jak jest padnięta uszczelka pod głowicą, u ciebie prawdopodobnie sprężanie dostaje się do płynu chłodzącego i dlatego wywala ci płyn przez zbiorniczek wyrównawczy i dlatego termostat się nie otwiera bo koło łopatek pompy która jest przy termostacie zbierają się te bąbelki i nie pozwalają otworzyć termostatu. Poszukaj w moich meilach to znajdziesz taką samą sytuacje bo już to przerabiałem. Wymieniłem trzy termostaty a i tak się okazała padnięta uszczelka pod głowicą.
pozdrowienia el Kopyto
czy jutro też założysz nowy wątek o tym samym ?
już dawno miałeś wszystko wytłumaczone ,a ty nie dość ze nie słuchasz to
jeszcze jeżdzisz samochodem bez jakiegokolwiek chłodzenia .
ciekawe czy jak ci głowica popęka to ci mądrale z forum pomogą.
już dawno miałeś wszystko wytłumaczone ,a ty nie dość ze nie słuchasz to
jeszcze jeżdzisz samochodem bez jakiegokolwiek chłodzenia .
ciekawe czy jak ci głowica popęka to ci mądrale z forum pomogą.
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 19:09 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.
- toroblanco
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:52
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
- troche to aroganckie z twojej strony uwzględniając że wypowiadali się tu koledzy z dużo większym stażem od twojego a pozatym przypominam ci "mądralo" że to ty sugerowałeś przewiercenie termostatu więz zastanów się co piszesz.zoso8894 pisze:to ci mądrale z forum
[ Dodano: 13 Paź 2007 08:57 ]
A pozaty lepiej żeby się pytał 100 razy niż ma zrobić głupote w stylu wiercenia termostatu, bo tego typu amatorszczyzne to bym nawet w maluchu nie zrobił.
pozdrowienia el Kopyto
- toroblanco
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:52
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
el Kopyto, dzisiaj rano dolałem 1,5 litra płynu do MIN i rozgrzałem silnik z wykręconym korkiem i w zbiorniczku pojawiła się delikatna piana, a przy zejściu z obrotów - fontanna. No to w poniedziałem głowica out do sprawdzenia i ewentualnego planowania. Miłego weekendu
[ Dodano: 13 Paź 2007 10:12 ]
a teraz zakładam sobie białe kierunki i halogeny
[ Dodano: 13 Paź 2007 10:12 ]
a teraz zakładam sobie białe kierunki i halogeny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości