Spada z obrotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Spada z obrotow

Post autor: Daneqq » czw paź 11, 2007 19:59

witam mam mały problem i nie wiem o co chodzi..... polega na tym ze w czasie jazdy gdy puszczam pedał gazu i wciskam sprzegło obroty mi za bardzo spadaja ale tylko na moment. Jest to troche denerwujace. jeszcze podczzas postoju na rozgrzanym silniku jaz mam 1000 obrotow a raz jedna kreske ponizej. (losowo ). ktos wie o co chodzi. Zauwazyłem ze filtr powietrza jest juz brudny. moze to jego wina ????? to w silniku 1,8gti 112km



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 11, 2007 20:24

Zacznij od wymiany filtra. być może wytarczy regulacja składu mieszanki na przepływce, a być może uszkodzony jest regulator wolnych obrotów.
Regulato dość ciężko sprawdzić, ma brzęczeć po włączeniu zapłnu ale to nie dowód że jest sprawny, najłatwiej podmienić na próbę.
Takie historyjki z wolnymi są też dość typowe dla złego ustawienia wyprzedzenia zapłonu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » czw paź 11, 2007 20:48

czytałem ze miali podobnie i cos było z rurkami podcisnienia......



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 11, 2007 20:50

też możliwe, dolot ma być szczelny do obejrzenia wszystkie rurki, odma, tą sa rury połączone z dolotem między przepływką i przepustnicą i wszystko musi być szczelne.
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 20:51 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » czw paź 11, 2007 20:56

tam była mowa o jakis nieprawodłowych połaczeniach tych rurek? jak to posprawdzac wszystko



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » czw paź 11, 2007 21:23

żecz pierwsza silniczek krokowy,druga regulacje,a trzecia jeśli auto chodzi na gazie uszkodzony przepływomiez od szczałów.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 11, 2007 21:31

fotkami nie dysponuję, mam jakieś rysunki z niemieckimi opisami, ale widać tam właściwie tylko podłączenie drugiej przepustnicy, jak chcesz to daj meila to poślę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » czw paź 11, 2007 21:53




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 318 gości