[mk2] dziwne wtyczki w 1,6 PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

[mk2] dziwne wtyczki w 1,6 PN

Post autor: gajczak » ndz cze 19, 2005 15:23

Wczoraj jak grzebałem w autku, znlazłem pod zbiorniczkiem wyrównawczym, trzy wtyczki, jedna pojedyńczy bolec koloru czarnego, jedna wtyczka potrójny bolec i właściwie nie wtyczka a gniazdko na trzy bolce. CO TO MOŻE BYĆ????
halogeny, do wspomagania
a no właśnie, nie mam wspomagania, prosta wersja pojazdu z 1991 roku model 19E
A ktoś wie co to oznacza to 19E
Będę "dzwięczny" za pomoc


pozdrawiam
gajczak

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Re: [mk2] dziwne wtyczki w 1,6 PN

Post autor: igor002 » ndz cze 19, 2005 23:27

gajczak pisze:Wczoraj jak grzebałem w autku, znlazłem pod zbiorniczkiem wyrównawczym, trzy wtyczki, jedna pojedyńczy bolec koloru czarnego, jedna wtyczka potrójny bolec i właściwie nie wtyczka a gniazdko na trzy bolce. CO TO MOŻE BYĆ????
halogeny, do wspomagania
a no właśnie, nie mam wspomagania, prosta wersja pojazdu z 1991 roku model 19E
A ktoś wie co to oznacza to 19E
Będę "dzwięczny" za pomoc
Toi całe 19E to typ chyba nadwozia albo ajkies takie oznaczenie modelowe golfa 2.

Co tsdo tych złączek to dwie sa od kierunkowskazów bocznych których pewnie ni eposiadasz, mozesz załozyc i podaczyć pod te przewodziki, a ten trzeci to od halogenów albo przeciwmgielnych, zależy co podepniesz.


Mk3 GTI 16V ABF

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gajczak » pn cze 20, 2005 13:28

Dzięki dzięki

a jakbyś jeszcze mógł mi powiedzieć, gdzie jest podłączony, a właściwie powinien być podłączony jeden z trzech przewodów masowych (-) :))wychodzących z akumulatora - bo on, że tak powiem po wizycie u blacharza sobie wisi podpięty "w niebycie".

Pierwszy najgrubszy, wchodzi pod obejmę w podstawie akumulatora i dalej od góry dopięty jest do skrzyni biegów.
Drugi o ile mnie pamięć nie myli włazi w wiązkę chyba prowadzącą do urządz. sterującego czy czegoś tam.
I ten TRZECI jako najistotniejeszy - on sobie biegnie z wiązką pod podszybiem od wnętrza komory silnika, (patrząc z przodu na samochód po lewej stronie) widać go z tyłu w okolicach gaźnika , a starczy go na długość, żeby powiedzmy podpiąc go do gaźnika właśnie, lub gdzieś do kolektora ssącego (gdzieś tam w książce wyczytałem), CHYBA ŻE MECHANIOR MI GO OBCIĄŁ.

Byłbym wdzięczny za podpowiedź. Acha objawy dziwne jakie miałem ostatnio to nierównomierna praca na jałowym, w czasie jazdy pedał gazu sobie "tańczył" sam i czasem autko zachowywało się tak jakbym miał tempomat, rano coś jakby ssanie nie działało. Teraz mi to przeszło.
SORKI za nieco przedługawy pościk ale chciałem alles wytłumaczyć.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi odnośnie powyższego.


pozdrawiam
gajczak

wejlantf

Post autor: wejlantf » śr cze 22, 2005 10:43

u mnie też dyndają bezczynnie 2 wtyczki pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Kierunki boczne są i działają. Skoro jeden wolny ma być do halogenów to do czego ten drugi?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości