SWAP MK1/2 - problem z półosiami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » ndz cze 19, 2005 19:55

nie wiem taz czym jeżdziłeś:)ale wiem jaki zabieg odwalałem u siebie.HubertSK sorrka za zwłoke a wymiary prosze oczewiscie mk1
silnik z dzwigniami zaworowymi (1,1:1,3) wym: lewy wał 467,5mn prawy 658mn
silnik z popychaczami kielichowymi (1,6:1,8) lewy wał 445,5mn prawy 658mn.
Tak namazali w ksiąsce obsługoweji i u mnie to musiałem zastosować.Pozdro Bert_01


bertt

Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » pn cze 20, 2005 01:16

Nooo wreszcie ktoś zapodał wymiary... :D
Dzięki :pub:

Rozumiem oczywiscie że to wymiar bez przegubu - sama półoś :)

Pozdroo :)



bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » pn cze 20, 2005 23:50

nie całoś z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym. pozdro dla mego immienika. problem twojej jedynki jet problemem moim.mk1 jest cool.:)


bertt

Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » pn lip 04, 2005 00:11

No i kupiłem półoś od MK2 - prawie wszystkie które oglądałem na szrocie były o ok. 1.7 cm krótsze.

Jak załorze spowrotem skrzynie to sie okaze czy będzie ok. Ale tak czy inaczej widziałem że półoś wyorała zaslepkę w flanszy - czyli jednak musiała być za długa :) :bigok:


Pozdro,
Hubert



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości