problem z wolnymi obrotami mkII 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » pn lis 08, 2004 22:11

Luudzie są tu jacyś mechanicy??? 3 raz pytam o to samo. U mnie po rannym rozruchu i chyba jak wyłączy się tam jakieś ssanie mam obroty 400. Auto nie gasnie ale wiadomo przy 400 obrotach silnikiem rzuca trochę. OBROTY NIE PŁYWAJĄ. Po zgaszeniu i uruchomieniu auta jest ok 900- 1000 zależy ile urządzeń mam powłączanych. Ale czy to 400 czy 1000 obr obrotomierz ani nie drgnie... CO TO JEST?????!!!



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » pn lis 08, 2004 23:56

CoX pisze:Luudzie są tu jacyś mechanicy??? 3 raz pytam o to samo... ?
:goof: spokojnie jakby ktoś wiedział to na pewno byś dostał odpowiedz -jedz do ASO jak jesteś taki niecierpliwy :jezor: :pub: :pub:


www.vwsquad.prv.pl

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » wt lis 09, 2004 16:45

jak całkiem zgaśnie to pojade :P albo raczej zaholuję :)



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » wt lis 09, 2004 20:19

Sprobujcie przeregulowac stezenie CO moze pomoc u mnie taki byl problem z obrotami i to pomoglo , a podejrzewalem juz choc co . Pozdrawiam


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » wt lis 09, 2004 20:31

szorka pisze: :goof: spokojnie jakby ktoś wiedział to na pewno byś dostał odpowiedz -jedz do ASO jak jesteś taki niecierpliwy :jezor: :pub: :pub:
Szorka chyba poto jest forum zebysmy wyminiali swoje spostrzezenia, szukali i pomocy i oszczedzali na ASO czy na mechanikach bo wiele rzeczy mozna zrobić samemu. Ja mam ten sam problem z obrotami skacze miedzy 1000 a 1200 na biegu jałowym, nie mam utraty mocy, czy szarpniec ale to mnie lekko irytuje co zrobić ? Pozdrówka. Cala Brygada nas sie uzbierała po rade moze się znajdzie jakis doswiadczony user golfa :)



Jarek

Post autor: Jarek » śr lis 10, 2004 00:38

Widze że jest nas wielu z podobnymi problemami
Mój problem przedstawia się następująco. II 1.8 16V PL.
Silnik normalnie odpala i z początku chodzi normalnie.
Wystarczy przejechać jakiś 1 km i jak się zatrzymam to silnik zaczyna szarpać spada z obrotów czasami gaśnie. Jak go odpale ( pali od zaraz, czyli go nie zalewa) chwile pochodzi i znowu zaczyna na wolnych obrotach szarpać, jak zaczynam jechać to raz ciągnie raz nie.
Jak się jeszcze trochę podgrzeje to wszystko wraca do normy, odpowiednio ciągnie i wolne obroty wracają do normy.
Takie objawy występują tylko przy określonej niewielkiej tem. silnika.
Raczej nie jest to brak pracy jakiegoś jednego cylindra wygląda na to jak by na wszystkich było słychać to samo.
Wymieniłem już regulator wolnych obrotów, rozdzielacz paliwa, 2 wtryski które lały, czujnik temperatury silnika, świece, sonda, sprawdzone wszystkie łączki, zapłon, kable zapłonowe, dawka paliwa.
Podejrzenie padło jeszcze na pompę paliwa ale przecież silnik dobrze ciągnie jak się nagrzeje i wolne obroty są stabilne.
Dodatkowo jescze przy pracy silnika rozłączyłem tą kostkę która idzie z mod. zapłonowego do czujnika stuków (knock sensor) 3 pinową i od tej pory auto stało się takie mółowate raz ciągnie raz nie. To go chyba doprawiłem.
Ja już odwiedziłem serwis Boscha i nic nie pomogło skasowali kase za podpięcie i tyle.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lis 10, 2004 00:49

to może ktos z tej brygady do mnie przyjedzie ? to pooglądamy
ktoś tu jest z gliwic nie?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

radziu102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt paź 29, 2004 03:50
Lokalizacja: ZIELONA GÓRA
Kontakt:

Post autor: radziu102 » śr lis 10, 2004 01:43

a u mnie co najdziwniejsze przerywa tylko gdy skręcam w lewo a jak w prawo to wszystko jest w najlepszym porzadku i bądz tu mądry co jest


gg 4400404

Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » śr lis 10, 2004 19:40

Aso?? Chyba żartujesz. Chciałem jechać do ASO Autospecial w Krakowie na Armii Krajowej...powiedzieli mi że do takich starych samochodów już nie mają diagnostyki i można sobie szukać kogoś kto ma sprzęt do diagnostyki starych Boschów. Też myślałem o pompie paliwa, można sprawdzić na manometrze. A jest jeszcze takie urządzenie do podgrzewania paliwa(chyba) jest ono w bloku silnika, dochodzą do niego przewody paliwowe i ma jakąś zieloną wtyczkę może coś w nim sie popieprzyło??


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lis 10, 2004 20:13

do podgrzewania paliwa?????????????????

dobre :)

to jest zawór rozgrzewania silnika takie ssanie we wtrysku


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
zdeniu
Master of Puppets
Master of Puppets
Posty: 10
Rejestracja: pt sie 27, 2004 14:43
Lokalizacja: słupsk
Kontakt:

Post autor: zdeniu » pt lis 19, 2004 12:46

rzodkiew pisze:jedz na regulacje stezenia co , u mnie tak szalaly obroty i to nawet od prawie zera do 1000 koszmar pomogla regulacja stezenia OC i nie duza korekta zaplonu teraz wszystko gra :) pozdro
bylem na reg. CO i bez zmian


[img]http://83.16.229.132/~zdeniu/mk_2.jpg[/img]
[b][color=red]slow & low sqad[/color][/b] :chytry:
_________________

Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » sob lis 20, 2004 13:36

Ja również byłem na CO i dalej to samo. pozostaje czujnik na wie wsówki czarny, (oo sondy lambda, włącza dodatkowe paliwo, gdy jest zła charakterystyka sondy)A ASO kosztuje 100 zł. w zwykłym sklepie 30 ale jest praktycznie nie do dostania. Muszę jeszcze to potwierdzić w jakimś zakładzie diagnostyki. ile dałeś za ustawienie ze mnie zdarli 120 zł.... :grrr:


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

mnemonic

Post autor: mnemonic » sob lis 20, 2004 15:40

Ja też miałem problemy z obrotami, jeździłem po elektromechanikach itp każdy twierdził że to tzw sliniczek krokowy a okazało się że kolektor trzeba przedmuchać bo się zatykał. Pozdrwaiam



Awatar użytkownika
mierzwin
Memphis project
Memphis project
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 23:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mierzwin » sob lis 20, 2004 20:16

Hmm, mam coś podobnego (ale w mk2 1.8).

Nie pomagały regulacje, dłubania, zmienianie wielkości dopływu powietrza od filtra do gaźnika. Ale po długich walkach (chyba ze 2 dni) i po zagłębieniu się w książke serwisową gaźnika doszedłem wreście, co może być nie tak.
Otóż poszła gumowa uszczelka pod gaźnikiem (najczęściej nie puszcza całkowicie ale pęka w różnych miejscach). Przez szpary dostaje się powietrze i gaźnik raz ma go za dużo - i wtedy idzie do 2000 - 3000 obrotów albo ma go za mało i obroty spadają do 500).
Dlatego każdemu kto ma golfa z gaźnikiem proponuje każdemu sprawdzić stan tejże części - widać ją gołym okiem. Wymiana jest cholernie pracochłonna (zdjęcie gaźnika) a sama część może kosztować około 120 PLN (tak mi powiedzieli w jednym punkcie ale jeszcze szukam tańszych).

Ale to tyczy się tylko silników gaźnikowych... :)

Pewnie w najbliższy piątek wymienie uszczelkę (od razu przeczyszczę gaźnik) i wtedy będę pewny, co było nie halo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 475 gości