bicie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

bicie kierownicy

Post autor: SAMO » ndz paź 07, 2007 19:00

witam co może być przyczyna dośc mocnego bicia kierownicy po założeniu dystansów na przód do mk3 dodam ze dystanse maja 10mm i sa nowe śruby odpowiednio dłuższe kazda sruba dokręcona solidnie po skosach pzdr :kac:
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:29 przez SAMO, łącznie zmieniany 1 raz.


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz paź 07, 2007 19:11

SAMO, czy ten dystans sie wytaczany u jakies tokarza? czy kupiles oryginalny dystansik renowanej firmy?



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » ndz paź 07, 2007 19:25

kupowałem w sklepie nówki kolo sprzdaje dużo części szczególnie do mk3 wygląda na aluminium lub doraluminium :blush:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » ndz paź 07, 2007 20:09

a co jeszcze moze byc przyczyna bicia? krywa felga?


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz paź 07, 2007 20:22

z tematu wynika ze jezdziles sobie fura wszystko bylo ok...kupiles dystanse zeby fele byly wysuniete i do tego dluzsze sruby.. jesli jest jak piszesz to wina moze byc tylko i wylacznie po stronie dystansy..maja one takie zakonczenie po stronie felgi ( pierscien centrujacy) i on jest pewnie zle dobrany...przynajmniej ja tak mialem u siebie pare dni temu, tzn kupilem uzywki felgi wszystko super..zalozylem na piaste dokrecilem i bilo...kupilem komplet pierscieni centrujacych za 40zl i jest git...to samo bedzie u Ciebie, nie do konca dobre sa te dystanse ktore wybrales bo nie wziales pod uwage srednicy maxymalnie zewnetrznej tego dystansu ( tej strony na ktora wchodzi felga ) mozliwe ze dystans je dedykowany do VW golfa ale masz pewnie nie oryginalne felgi ktore maja inny otwor na piaste niz oryginalny czyli 57.1mm....rozwiazniem moze byc wymiana dystansow badz dokupienie pierscienie cenrujacych ktore beda centrowaly srednice dystansu do srednicy otworu felgi pod piaste.. :bigok: i bicie zniknie...



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pn paź 08, 2007 14:00

ok tylko żaden dystans do 10 mm nie ma pierścienia centrującego dystanse z pierścieniami sa chyba od 15mm a felgi sa fabryczne bbsy jakie fabryka wypuszczała w GT zdejme i zobacze jak bedzie bo fakt faketm z tyłu mam dyst 20mm ale tył nie ma nic do układu kierowniczego mam nadzieje że nie osłabia to piasty koła bo przecierz oryginalnie otwór w feldze zachodzi na pierćsień piasty a po założeniu dystansów felgo sie wysówa i w moim przypadku wyglada to tak jakby felga była dokrecona tylko śrubami i tylko na nich sie trzyma a nie zachodzi na pierścien bo jest go zbyt mało
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 14:01 przez SAMO, łącznie zmieniany 1 raz.


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn paź 08, 2007 14:03

Zawsze możesz podjechać na wyważenie kół "na aucie" i zobaczyć czy da się wyeliminować bicia.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Robert79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 20, 2006 11:37
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Robert79 » wt paź 09, 2007 06:43

Witam też to przerabiałem, pytanie czy po założeniu dystansu na piastę jesteś w stanie założyć felgę na piastę tak aby trzymała się bez przykręcania jej śrubami??. Jeżeli nie to zawsze będzie delikatne bicie bo felga nie siedzi centralnie na piaście. Nie wiem czy wyważenie (doważenie) kół na samochodzie coś da.



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » wt paź 09, 2007 11:19

Robert79, tak myslałem u mnie ani z tyłu ani z przodu felga nie jest załozona na piaście chyba dam sobie spokój z dystansami z przodu i zostawie tylko z tyłu tam przynajmniej nie odbija sie to na układzie kierowniczym i mam nadzieje że na wytrzymaości śrub i piasty tez bo jak nie czuje z tyłu bicia a moze ono faktycznie wystepowac minimalnie to ciekawe czy z czasem nic sie nie zmieni jeżeli chodzi o komfort jazdy? :roll:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
Robert79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 20, 2006 11:37
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Robert79 » wt paź 09, 2007 21:43

Z tyłu raczej tego nie poczujesz bo bicie jest minimalne i raczej nie przeniesie się na karoserię, po większym przebiegu może sie tylko negatywnie odbić na łożyskach. Ja na dystansach przód i tył zrobiłem jakieś 60000km i łożycha są OK. Powiem jeszcze tyle że też są delikatne drgania na kierownicy w przedziale od 95-100km/h ale minimalne próbowałem już wszystkiego i zauważyłem że zależy jak siądzie koło podczas przykręcania (pare razy udało się przykręcić tak, że było igła i nic nie drgało, ale tylko jak koła były dokręcane ręcznie, po dokręceniu pneumatem biło zawsze mocniej). Acha u mnie dystanse po 5mm na stronę (10mm na oś) tak, że z tyłu jeszcze felga trzyma sie na piaście, ale z przodu nie.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 21:48 przez Robert79, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » śr paź 10, 2007 18:10

Robert79, ja dzisiaj zdjąłem dystanse z przodu i jest ok bicie ustało dam sobie z nimi spokój a ztyłu zostawiam 20mm zobaczymy jak bedzie pzdr. :bigok:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 581 gości