Witam! Mój problem z MK3 plega na tym, że po wyjściu z zakretu silnik zaczyna się dławić, a czasami nawet zgaśnie. Dzieje się tak tylko przy skręcie w prawo, w lewo jest wszystko ok. Kiedy mam pełny bak nie ma żadnego problemu przy zakretach. Natomiast jeśli poziom paliwa jest ok 1/3 to pojawia się problem jaki opisałem powyżej. Sprawdzałem juz czy pompka paliwa (nowa) jest włożona prawidłowo i wydaje mi się, że jest wszystko ok, ale problem nadal istnieje.
Co to może być? Pozdr.
P.S. Czy może mi ktoś powiedzieć jak powinna prawidłowo byc założona pompka paliwa? Może coś przeoczyłem.
Dławi go po wyjsciu z zakretu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
- Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontakt:
no ja mam u siebie podobnie, tzn nie przy zakretach, ale jak malo wachy w zbiorniku to silnik nie rowno pracuje na niskich obr, jak mu dam gazu to zaczyna lepiej chodzic..jak mam zawsze >1/2baku to nie ma takich problemow...niestety pompa wysoko umieszczona w baku i takie cuda sie dzieja...a co do zamontowania no to musi wejsc w koszyk i tyle..
Re: Dławi go po wyjsciu z zakretu
pomiar cisnienia pompy jaki powinien byc do tego silnika i z glowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości