olej w płynie chłodniczym, po wymianie uszczelki płyn w olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

olej w płynie chłodniczym, po wymianie uszczelki płyn w olej

Post autor: adekGTI » pt wrz 28, 2007 08:02

mam golfa 2.0 ady z 95 roku. olej w płynie chłodniczym pojawił sie z nienacka, nie zbierał sie przez dłuższy czas, więc pojechałem do mechanika. Mechanik powiedział ze to uszczelka pod głowicą. po ściągnięciu głowicy okazało sie ze nie widać ewidentnie, ze to przez uszczelke. była ona jeszcze oryginalna i dość stara, ale nie było widać za bardzo przecieku na niej. głowica pojechała do szlifierza, podobno tez nie było z nią źle. po dotarciu zaworów i wymianie uszczelniaczy mechaniek wszystko skręcił. na początku wydawało sie być dobrze, zadnego ciśnienia w płynie (jadnak jakieś było i to napewno większe niz wcześniej!!!, mechanika twierdzi ze tak ma być) jednak po przejechaniu jakiś 200km wyciągnąłem bagnet od oleju i zobaczyłem masło. zmieszał sie olej z płynem!!! masakra, co teraz zrobić, czy to oznacza, ze blok pękł?czy to jest w ogole mozliwe? wcześniej nie było zadnego przegrzania ani nic podobnego!! proszę o pomoc, bo juz duzo pieniądze wsadziłem w błoto!!



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt wrz 28, 2007 08:14

do mechanika i reklamacja!


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt wrz 28, 2007 09:14

chosen dobrze gada, może źle powkręcał śruby od głowicy trzeba to robic w odpowiedniej kolejności i z dynamometrem a nie wspomne o tym że przy każdej zmianie uszczelki pod głowicą śruby musza byc nowe


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Gery34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Gery34 » pt wrz 28, 2007 13:06

Chosen i Bąku mają racje, ale ja sprawdziłbym podstawe filtra oleju, na 99% jestem pewien że jest ona w 2.0 chłodzona cieczą itam może się przedostawać płun do oleju. Miałem taki przypadek w PASSACIE.


Gery

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt wrz 28, 2007 14:31

w 1.8 PF takim jak ja mam tez mam podstawe chłodzoną cieczą.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
ssuchyy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 20:26
Lokalizacja: LUBLIN-CENTRUM
Kontakt:

Post autor: ssuchyy » ndz wrz 30, 2007 18:46

macie racje mechanika za łeb i już żle zrobił tylko niech ci nie wmówi ze to twoja wina bo przegrzałes silnik :pub:



Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » wt paź 02, 2007 20:30

oddałem już mojego Golfika na reklamacje i mechanik jednak twierdzi ze zrobił wszystko dobrze. wiem, ze w golfie jest magistrafa wodna, ta nad filtrem oleju i podobno została juz sprawdzona. sam juz niewiem co mam robić, silnik niby w super stanie a nadaje sie na złom:/ a jest w ogole mozliwe, ze to blok poszedł? miał ktoś kiedyś taki przypadek? bo mechanik twardo twierdzi, ze to blok:/:( już sam niewiem:/



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 04, 2007 19:03

mechas spartolil robote olej w plynie to stara jak swiat awaria



Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » ndz paź 07, 2007 12:00

no tak ale teraz jest woda w oleju



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » ndz paź 07, 2007 12:42

Albo magistrala przy filtrze oleju albo mechanik spieprzył robotę i tyle!!

[/quote]
a jest w ogole mozliwe, ze to blok poszed

no trzeba sie postarac zeby to spieprzyc



Awatar użytkownika
ssuchyy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 20:26
Lokalizacja: LUBLIN-CENTRUM
Kontakt:

Post autor: ssuchyy » śr paź 10, 2007 19:09

pojedz do innego dobrego mechanika ale ze stary sie umów ze jesli inny wykażę i napawi to samo co tamten spie.....lił niech oddaje kase leci sobie w kulki kaZdy sie wyprze zje...nej roboty :panna:



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr paź 10, 2007 21:03

czemu zawsze jedziecie po mechanikach? :chytry:
moze rzeczywiscie jest cos nie tak z blokiem albo głowica, moze przy dokrecaniu śrób głowicy blok pękł? trzeba rozkrecic i sprawdzic to.Dokrecac mozna nawet kluczem w odpowiednij kolejnosci i tak zawsze moze blok pęknac.



Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » śr paź 17, 2007 19:04

cześć wszystkim! pojechałem do gościa ktory robi tylko vw i zapytałem sie go czy to mozliwe zeby blok pękł, on się zapytał w jakim silniku i okazało sie ze w 2.0 v8 czesto sie to zdaza mowi ze robił juz nie jeden!!pęka kanał olejowy i amen:/ heh zaklepał w ten kanał rurke miedzianą i powiedział, ze jeszcze pojezdzi, ale jak długo to niewiadomo. słyszał ktoś kiedyś o czymś takim? jak narazie odpukać jest wszystko dobrze, tylko jak myślicie czy to długo pociągnie?



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » śr paź 17, 2007 19:14

adekGTI pisze:okazało sie ze w 2.0 v8 czesto sie to zdaza mowi ze robił juz nie jeden!!pęka kanał olejowy i amen
Cholera, nie strasz.. :shock:
adekGTI pisze:słyszał ktoś kiedyś o czymś takim?
Szczerze to nie ale obyś jak najdłużej jeździł ;)


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 451 gości