A także często z rana ciężko wchodzi 1dynka i troche dwójka. Po przejechaniu powiedzmy kilometra nie ma już z tym problemu. Choć drążek zmiany biegów działa nadal dość ciężko.
Dodam, że olej w skrzyni biegów już zmieniałem i nie wiele to dało(no chyba, że był badziewny ten nowy). Może da się przesmarować jakieś inne elementy(cięgna, linki)?
Czy można coś poradzić na cięzko działający lewarek biegów?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zacznij od smarowania zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów. Sczególnie tulejki w której przy skrzyni biegów przesuwa się wałek idący od lewarka. Użyj jakiegoś trudnego do wyplukania smaru, np grafitowego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- sekator87
- gr. świętokrzyska
- Posty: 576
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
no ja mam to samo jak troche przejade to wchodza lzej i zawsze mam problem w wzuceniem wstecznego musze pierw jedynke i dopiero wsteczny zeby ladnie bez zgrzytow wszedl to co moze byc powodem ??
Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Dostanę się tam od spodu samochodu czy jak?Paweł Marek pisze:zacznij od smarowania zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów. Sczególnie tulejki w której przy skrzyni biegów przesuwa się wałek idący od lewarka. Użyj jakiegoś trudnego do wyplukania smaru, np grafitowego.
[ Dodano: Pią Paź 05, 2007 11:15 pm ]
No właśnie z tym olejem to troche dziwne bo przed wymiana było tak samo i po wymianie nic się nie poprawiło. Cały czas z rana przez pierwsze 2-3 wrzucenia jedynki ciężko wchodzi. Dwójka juz lepiej , ale tez dość ciężkawo.toomii pisze:jesli po przejechaniu paru kilometrow biegi zaczynaja lzej wchodzic, to raczej wskazuje na zbyt gesty olej w skrzyni. ale jak pisal kolega, smarowanie mechanizmow tez powinno troche pomoc.
jaki zalałeś olej? bo do skrzyni w vw zalecany jest pełny syntetyk 75w90, to może też być przyczyną ciężko pracyjącej skrzyni, ale przesmarowanie mechanizmów od drążka też nie zaszkodzi może nawet rozwiąże problem
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Właśnie taki olej wlałem tzn mechanik. No chyba, że tylko powiedział, że wlał a nie wlał....hmmmVotek pisze:jaki zalałeś olej? bo do skrzyni w vw zalecany jest pełny syntetyk 75w90, to może też być przyczyną ciężko pracyjącej skrzyni, ale przesmarowanie mechanizmów od drążka też nie zaszkodzi może nawet rozwiąże problem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 315 gości