[MK2] Pytanie odnośnie amortyzatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Pytanie odnośnie amortyzatora
Witam! Mam malutki problem i myślę że pomożecie mi go rozwiązać, Mianowicie ostatnio zauważyłem że z jednego z amortyzatorów z przodu, sączy mi się olej.
W związku z tym moje pytanie brzmi następującą: czy jest możliwość odkręcenia samego ogranicznik amortyzatora oznaczonego na rysunku "15" czy jest to w ogóle rozbieralne. Być może ktoś już miał podobny problem i zajmował się tym.
Z góry dzięki za jakiekolwiek zainteresowanie tematem;)
Pozdrawiam
W związku z tym moje pytanie brzmi następującą: czy jest możliwość odkręcenia samego ogranicznik amortyzatora oznaczonego na rysunku "15" czy jest to w ogóle rozbieralne. Być może ktoś już miał podobny problem i zajmował się tym.
Z góry dzięki za jakiekolwiek zainteresowanie tematem;)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 20:49 przez matys_10, łącznie zmieniany 2 razy.
M a t y s
Re: [MK2] Pytanie odnośnie amortyzatora
Witam. Jest mozliwe odkrecenie tego elementu,jest nakretka trzymajaca wklad amortyzatora w kolumnie Mc Phersona wiec bedziesz musial ja odkrecic przy wymianie wkladow amorkow,bo cieknacy olej nie wrozy nic dobrego.Mozesz podjechac do serwisu na sprawdzenie czy jeszcze sa w jako takim stanie i czy mozesz jeszcze nanich posmigac.pozdro
Tylko VW...
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Jasne można tą nakrętkę odkręcić ale to nie takie proste. Musisz zdjąc kolumne wpakować w imadło i porządnymi szczypcami to odkrecic. Ale uwaga ja nie wiedziałem że tam jest od razu pod tym olej i mi wyszczeliło na kolana. PRzykreciłem bowiem do imadała górą w dół. Ten olej czy cokoliwek jest w środku pewno płyn hydrauliczny strasznie cuchnie.
Jasne można tą nakrętkę odkręcić ale to nie takie proste. Musisz zdjąc kolumne wpakować w imadło i porządnymi szczypcami to odkrecic. Ale uwaga ja nie wiedziałem że tam jest od razu pod tym olej i mi wyszczeliło na kolana. PRzykreciłem bowiem do imadała górą w dół. Ten olej czy cokoliwek jest w środku pewno płyn hydrauliczny strasznie cuchnie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zdaje sobie sprawę że to napewno nie bedzie takie łatwe do odkręcenia, ale jakimś cudem muszę się tam dostać, póki co spróbuje wsadzić tam jakąś uszczelkę aby nie ciekło. Wiem z doświadczenia bo miałem kiedyś MK1 i tam miałem taki sam problem i podłożenie uszczelki poskutkowało i nie leciało. A płyn tak czy siak i tak wyleci więc nie obędzie się bez jego wymiany, ale to nie jest problem.
Więc jeśli idzie odkręcić to jak znajdę chwilkę czasu biorę się do roboty. DZięki
Więc jeśli idzie odkręcić to jak znajdę chwilkę czasu biorę się do roboty. DZięki
M a t y s
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Bardzo możliwe. Wymieniałem u siebie, przy okazji łożyska amorytzatora - całkiem wywalone było.aki amortyzator polecacie do MK2 1.6? Jaki najlepiej kupić?
Czy to mozliwe, że to własnie przez nietrzymające już amortyzatory tak żle mi się jeździ na nierównościach? Ściąga mi kierownicę raz w prawo raz w lewo, w zależności od tego gdzie na jezdni jest nierówność, dół.
Na forum Fabian_Lodz spzredaje niedrogo dość. KAYABA, Sachs, Bilstein, gaz, olej co chcesz.
z tym sciaganiem raz w lewo lub w prawo sprawdz czy nie masz padnietej maglownicy a na poczatek wszystkie przeguby kulowe
Ostatnio zmieniony czw paź 04, 2007 17:54 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeguby mam sprawdzone te zewnętrzne jak i wewnętrzne i są OK. Sworznie, końcówki, wszystko wymienione i na diagnostyce mówią że wymyślam i przewrażliwiony jestem, bo wszystko jest OK. Ja jednak jadąc muszę cały czas nerwowo trzymać kierownicę i regulować w zależności od nawierzchni - raz w prawo, raz w lewo. Więc teraz tak sobie myślę o wymianie amortyzatorów, bo te faktycznie w niedługim czasie będą nadawać się do wymiany.norek111 pisze:z tym sciaganiem raz w lewo lub w prawo sprawdz czy nie masz padnietej maglownicy a na poczatek wszystkie przeguby kulowe
Co to ta maglownica (układ kierowniczy)?
[ Dodano: Wto Paź 09, 2007 1:15 pm ]
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc lub naprowadzić co to może być?
[ Dodano: Pon Lis 12, 2007 3:33 pm ]
Jakiej firmy najlepiej kupić amortyzatory na przód do MK2 i w rozsądnej cenie?
MONROE, KEYAB, SACHS, GDP.....?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 149 gości