Po wymianie rozrzadu nie trzyma obrotów [golf mk2 1.6PN]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
Po wymianie rozrzadu nie trzyma obrotów [golf mk2 1.6PN]
Tak jak w temacie.
po wymianie rozrzadu z rolka napinajązą nie trzyma nmi obrotów
tzn nie gaśnie ani nic tylko tak jakoś spada z obrotów. przy okazji wymiany przeczysciłem swiece, styki na lalcu rozdzielacza i kopółce i nic pozatym nie ruszałem.
Denerwuje mnie to bo w samym rozrzadzie wydaje mi sie ze nic sie nie pozmieniało, bo znaki sie zgadzaja, sprawdzane wiele razy.
Odpinane były jeszcze wężyki od obudowy filtra powietrza, niewiem, chyba to niema znaczenia, ale jeden idzie do użadzonka przy gażniku ale został wpiety w to samo miejsce.
Poradzcie cos.
Jezeli chodzi o zapłon to chyba jest ok, chpociaz kiedyś na 2 mogłem do 80 ciagnać nawet rpzeszło a teraz przy 60 mam wrażenie ze jak wtedy przy 80, ale sie zbiera mimo wszystko.
Znaki sie zgadzaja ale czy możliwe ze coś zle w rozrządzie złożyłem??
po wymianie rozrzadu z rolka napinajązą nie trzyma nmi obrotów
tzn nie gaśnie ani nic tylko tak jakoś spada z obrotów. przy okazji wymiany przeczysciłem swiece, styki na lalcu rozdzielacza i kopółce i nic pozatym nie ruszałem.
Denerwuje mnie to bo w samym rozrzadzie wydaje mi sie ze nic sie nie pozmieniało, bo znaki sie zgadzaja, sprawdzane wiele razy.
Odpinane były jeszcze wężyki od obudowy filtra powietrza, niewiem, chyba to niema znaczenia, ale jeden idzie do użadzonka przy gażniku ale został wpiety w to samo miejsce.
Poradzcie cos.
Jezeli chodzi o zapłon to chyba jest ok, chpociaz kiedyś na 2 mogłem do 80 ciagnać nawet rpzeszło a teraz przy 60 mam wrażenie ze jak wtedy przy 80, ale sie zbiera mimo wszystko.
Znaki sie zgadzaja ale czy możliwe ze coś zle w rozrządzie złożyłem??
Mk3 GTI 16V ABF
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
jutro na 12 sie umówiłem ze znajomym majstrem na ustawienie zapłonu, dzis sie z nim widziałem ale niemiał czasu, jedye co mi powiedział ze jeżeli sie auto zbiera dobrze to niby jest ok.daaroo pisze:niby tak ale po wtmiane ustawianie zapłonu to obowiązkowa rzecz
powiedzcie mi ile taki majster weżmie za sprawdzenie i ewentualne ustawinie zapłonu??
Mk3 GTI 16V ABF
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
byłem, poświecił stroboskopem i nic, ustawiony jest dobrze, ma byc 18 a jest 19 a granice do ustawiania są +/-1 wiec sie zgadza.
Mechanik mi sugeruje ze to bedzie coś z gażnikiem, może ma racje, dzis kupiłem taki srodek do czyszczenia to porozbieram wsio i przeczyszcze, napewno nie zaszkodzi.
macie moze jakieś propozycje??
Mechanik mi sugeruje ze to bedzie coś z gażnikiem, może ma racje, dzis kupiłem taki srodek do czyszczenia to porozbieram wsio i przeczyszcze, napewno nie zaszkodzi.
macie moze jakieś propozycje??
Mk3 GTI 16V ABF
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
może ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? przeczyściłem gaznik, jedyna poprawa to ze w mgnieniu oka wkreca sie na obroty po dodaniu gazu, dużo lepiej niż wczesniej, silnik chce trzymać obroty ale rytmicznie w jednym momęcie spadają tak do 500 i wracaja do 900. tak jak by 3 gary chodziły nmormalnie na 900 a jeden przeszkaczał:(
posprawdzałem świece, przewody, cewka działa, zapłon niby dobrze ustawiony, troszke zadużo ale niby w granicach normy.
zantanawiam sie nad aparaem zapłonowym ale mechanik powiediał ze jest niby ok:|
posprawdzałem świece, przewody, cewka działa, zapłon niby dobrze ustawiony, troszke zadużo ale niby w granicach normy.
zantanawiam sie nad aparaem zapłonowym ale mechanik powiediał ze jest niby ok:|
Mk3 GTI 16V ABF
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
z ciekawości pogmerałem sam przy ustawieniu aparatu zapłonowego, troche go opużniłem i już tak nie falują, nie jest idealnie, ale o niebo lepiej niz było. wydaje mi sie ze bedzie ok, sprawdze tylko na jakiejś trasie czy go nie opuiżniłem zabardzo i cczy mułowaty niejest, tego bysmy niechceli:)
a suma sumaru to dalej bede szukał przyczyn lekkiego falowania obrotów, teraz sie tak od 780-880 wahają, sprawdziłem na oscyloskopie:)
a suma sumaru to dalej bede szukał przyczyn lekkiego falowania obrotów, teraz sie tak od 780-880 wahają, sprawdziłem na oscyloskopie:)
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości