[mk2] 1.8 RP uszczelniacze zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

[mk2] 1.8 RP uszczelniacze zaworów

Post autor: daaroo » pt cze 17, 2005 00:07

No więc jak w temacie. Po wymiane oleju przejechałem swoim RP 10 000 km i przez ten cały dystans od poziomu max ubyło mi ze 3-4 mm oleju. Nie wiem ile to będzie ale myśle ze max 0,5 l na 10 000 km. Zużycie oleju mnie zadowala bo wynik jest bardzo dobry i siwadczy tez o dobrej kondycji silnika jednak pozostawia pewien niedosyt i zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy trzonków zaworów i w związku z tym chciałem sie dowiedzieć czy do wyciągniecia tych trzonków potzrebny jest specjalny klucz. Rozbierałem juz głowice w VW LT 28 ale to jest diesel i trzonków nie mogłem sciągnąc więc dałem kumplowi :hmm: Oczekuje odpowiedzi od kogoś kto juz zmienial te uszczelniacze. Czy napotkał jakies problemy. Zamierzam to zrobic bez zdejmowania głowicy nie wiem czy sie uda :goof:

Golf II
1,8 RP automat
145 000 km
10w40 Statoil



szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » pt cze 17, 2005 22:01

Mi zmieniali bez zdejmowania głowicy w silniku 9A 16V 2.o DOHC, wiec jest to mozliwe, dokladnie nie znam sposobu, ale ja nie o tym chciałem: po co zmieniac uszczelniacze, skoro prawie nie ubywa ci oleju, bo co to jest 0.5 na 10000 km? Niektórzy powiedzą, że jest to poniżej normy i to znacznie.
Bazując na moim skromnym doświadczeniu oceniam wiek twojego silnika na jakieś 10 lat i nie wiem ile przebiegu, a jak wiadomo powszechnie, w silniku zużywają się nie tylko uszczelniacze zaworów.
Pozdrowienia



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » pt cze 17, 2005 22:30

do zmiany uszczelniaczy jest potrzbny specjalny scisk do scisnięcia sprezny, reszta to juz pryszcz, moim skromnym zdaniem wymiana uszczelniaczy powinna pomóc, a nawet napewno pomoze, i zuzycia oleju nie bedzie, dlatego ja był bym za



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob cze 18, 2005 18:35

Można bez zdejmowania głowicy ale trzeba mieć sprężarkę i końcówkę na węża z gwintem jak świeca.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz cze 19, 2005 22:21

zodiak pisze:Można bez zdejmowania głowicy ale trzeba mieć sprężarkę i końcówkę na węża z gwintem jak świeca.
No właśnie :pub:
A 0.5l to spoko. Zostaw to na razie.

Pozdrawiam :pub:



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » ndz cze 19, 2005 23:09

zodiak pisze:Można bez zdejmowania głowicy ale trzeba mieć sprężarkę i końcówkę na węża z gwintem jak świeca.
nie trzeba :helm:
wystarczy sznurek...
sa 2 sszkoly z tego co wiem, ze sprezarka
i na sznurek. Wymienialem druga metoda.

A co do zuzycia oleju 0,5 litra na 10kkm to NIC, jest to calkowicie dopuszczalne, jezeli miedzy wymianami oleju poziom zmieni sie z max na min to wszystko w porzadku. Samochod ma prawo brac troche oleju. No chyba ze bardzo sie uprzesz... Jak potrafisz sam to zrobic to spoko, jak chcesz komus zlecac to lepiej kase w co innego zainwestuja, przy takim zuzyciu oleju nie ma co sobie glowy zawracac...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz cze 19, 2005 23:37

jednak to zostawie bo miska olejowa jest lekko mokra i to pewnie przez to :)

nie wiecie ile może kosztować uszczelka pod miske olejową ?



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » wt cze 21, 2005 00:10

daaroo pisze:jednak to zostawie bo miska olejowa jest lekko mokra i to pewnie przez to :)

nie wiecie ile może kosztować uszczelka pod miske olejową ?
ostatnio wymienialem
od 30pln jakas w IC do 120 w ASO


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt cze 21, 2005 00:14

dzieki :pub:



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt cze 24, 2005 10:27

MaLIBU, jakieś szczegóły szkoły sznurkowej?


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt cze 24, 2005 11:49

A ja wolałbym zdjąć głowice bo wtedy widać jej stan i w razie czego można choćby zawory dotrzeć.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości