czy to na pewno dobry pomysl?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy to na pewno dobry pomysl?
Witam, no mam problem jak w temacie..mam seryjne amory itp... Powiedzcie mi czy szybciej mi padna amory i cale zawieszenie jak zaloze takie springi? i ogolnie wady i zalety takiej pseudo gleby..ma to sens?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
amorki siada ci szybciej.
Ja tak mialaem i jezdzilo sie super ale do czasu jak amory nie siadly- nie caly rok.
teraz mam zalozone krotsze i twardsze amorki z krotkimi sprezynami i jezdze juz 2 lata i jest ok, samochod trzyma sie super w zakretach i chociaz jest twardy to nie ma duzych halasow przy jezdzie po dziurach
Ja tak mialaem i jezdzilo sie super ale do czasu jak amory nie siadly- nie caly rok.
teraz mam zalozone krotsze i twardsze amorki z krotkimi sprezynami i jezdze juz 2 lata i jest ok, samochod trzyma sie super w zakretach i chociaz jest twardy to nie ma duzych halasow przy jezdzie po dziurach
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Odpowiedz maglowana miliony razy ..oczywiście że amortyzatory zużywasz szybciej na niższych springach ,przez drogi w PL ..nie ma regóły ..wszystko zalezy ile jezdzisz i którędy..jak kolega pisał można kupic amorki pod krótsze sprężyny. Jedno jest pewne-czasem dobry KIT lepszy od bylejakiej serii , a biorąc pod uwage bezpieczestwo lepiej pomyśleć nad porządnym zawiasem ..i pooszczedzać dłużej pieniądze ..dużo na forum juz o rozwiązaniach w zawieszeniach-poszukaj.
[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 18:54 ]
[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 18:54 ]
zależy co masz w aucie chińczyka czy Bilstaina..MarcoVW pisze:przy -35 mozna zachowac standartowe amory
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ja mialem uzywane amorki i zalozylem nowe i siadly tak jak pisalem. Pozniej zalozylem krotsze amorki - zolte - uzywki i jezdze juz tak 2 lata i na przegladzie jest 70-65% na amorkach. Jezeli chodzi o komfort to kuzynka ma mk3 gt i jest on nizszy niz fabryczny mk3 ale moje mk2 trzyma sie lepiej w zakretach bo jest nizszy od jej autka i u niej wystepuja wieksze halasy na dziurach niz u mnie. Dla mnie komfort jest dobry, nie nazekam chociaz zderzak mam w najnizszym miejscu 7 cm nad ziemia
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Tu się mylisz ..bo dobry gwint lepiej "wybiera" nierówności ,inna sprawa cena.haps pisze:..a nie chce gwintowanego zawiasu bo autko ma byc chociaz troche komfortowe...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
chcesz to zrobic zeby sie lepiej prezentowal?
Wydatki beda duze bo pewnie z 500zl. Wydaje mi sie zeby lepiej wstawic 15 lub 16 cali alu. Przeswit bedzie mniejszy przy nadkolach, komfort jazdy dobry, amorki ci nie siada a fele alu w ladnych wzorach daja duzo wiecej niz polozenie go na glebie.
Jezeli chodzi o fele to radze kupic jakies firmowe niz nowe tanie z allegro chinskie produkty.
Idzie zima wiec moze lepiej kupic te aluski i je wypolwrowac na wiosne - samochod bedzie wygladal o niebo lepiej
Wydatki beda duze bo pewnie z 500zl. Wydaje mi sie zeby lepiej wstawic 15 lub 16 cali alu. Przeswit bedzie mniejszy przy nadkolach, komfort jazdy dobry, amorki ci nie siada a fele alu w ladnych wzorach daja duzo wiecej niz polozenie go na glebie.
Jezeli chodzi o fele to radze kupic jakies firmowe niz nowe tanie z allegro chinskie produkty.
Idzie zima wiec moze lepiej kupic te aluski i je wypolwrowac na wiosne - samochod bedzie wygladal o niebo lepiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości