czy to na pewno dobry pomysl?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

czy to na pewno dobry pomysl?

Post autor: haps » śr paź 03, 2007 18:13

Witam, no mam problem jak w temacie..mam seryjne amory itp... Powiedzcie mi czy szybciej mi padna amory i cale zawieszenie jak zaloze takie springi? i ogolnie wady i zalety takiej pseudo gleby..ma to sens?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 03, 2007 18:19

amorki siada ci szybciej.
Ja tak mialaem i jezdzilo sie super ale do czasu jak amory nie siadly- nie caly rok.
teraz mam zalozone krotsze i twardsze amorki z krotkimi sprezynami i jezdze juz 2 lata i jest ok, samochod trzyma sie super w zakretach i chociaz jest twardy to nie ma duzych halasow przy jezdzie po dziurach



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr paź 03, 2007 18:22

agrala, nowe amory miales?? czy juz byly jakis czas?



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr paź 03, 2007 18:50

przy -35 mozna zachowac standartowe amory



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr paź 03, 2007 18:53

MarcoVW, no tak zgadza sie.... :bigok: ale czy nie padna mi po paru miechach? masz jakies doswiadczenie co i jak?



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr paź 03, 2007 18:53

Odpowiedz maglowana miliony razy ..oczywiście że amortyzatory zużywasz szybciej na niższych springach ,przez drogi w PL ..nie ma regóły ..wszystko zalezy ile jezdzisz i którędy..jak kolega pisał można kupic amorki pod krótsze sprężyny. Jedno jest pewne-czasem dobry KIT lepszy od bylejakiej serii , a biorąc pod uwage bezpieczestwo lepiej pomyśleć nad porządnym zawiasem ..i pooszczedzać dłużej pieniądze ..dużo na forum juz o rozwiązaniach w zawieszeniach-poszukaj.

[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 18:54 ]
MarcoVW pisze:przy -35 mozna zachowac standartowe amory
zależy co masz w aucie chińczyka czy Bilstaina..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr paź 03, 2007 18:55

imp, no wlasnie chce aby samochod stal nizej o te 35mm jest to no prawie mozliwie najmniejsze obnizenie...w roku robie ok 20tys km...a nie chce gwintowanego zawiasu bo autko ma byc chociaz troche komfortowe...



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 03, 2007 19:11

ja mialem uzywane amorki i zalozylem nowe i siadly tak jak pisalem. Pozniej zalozylem krotsze amorki - zolte - uzywki i jezdze juz tak 2 lata i na przegladzie jest 70-65% na amorkach. Jezeli chodzi o komfort to kuzynka ma mk3 gt i jest on nizszy niz fabryczny mk3 ale moje mk2 trzyma sie lepiej w zakretach bo jest nizszy od jej autka i u niej wystepuja wieksze halasy na dziurach niz u mnie. Dla mnie komfort jest dobry, nie nazekam chociaz zderzak mam w najnizszym miejscu 7 cm nad ziemia



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr paź 03, 2007 19:15

haps pisze:..a nie chce gwintowanego zawiasu bo autko ma byc chociaz troche komfortowe...
Tu się mylisz ..bo dobry gwint lepiej "wybiera" nierówności ,inna sprawa cena.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 03, 2007 19:20

jak nie chcesz gwintu to moze lepiej kupic amorki ze sprezynami od gt



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr paź 03, 2007 19:26

agrala, ten moj stoi jak gt..to jest 1.8 jakis roling stones i nie jest z niego jaka wysoka krowa jak z seryjnego cl 1.4...ale te -35 kusi..ale nie wiem czy to nie pociaganie wielkich wydatkow za soba... :crazy:

[ Dodano: 03 Paź 2007 19:35 ]
agrala, co do amorow to siadly wszystkie? czy tylko przod?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 03, 2007 19:39

chcesz to zrobic zeby sie lepiej prezentowal?
Wydatki beda duze bo pewnie z 500zl. Wydaje mi sie zeby lepiej wstawic 15 lub 16 cali alu. Przeswit bedzie mniejszy przy nadkolach, komfort jazdy dobry, amorki ci nie siada a fele alu w ladnych wzorach daja duzo wiecej niz polozenie go na glebie.
Jezeli chodzi o fele to radze kupic jakies firmowe niz nowe tanie z allegro chinskie produkty.
Idzie zima wiec moze lepiej kupic te aluski i je wypolwrowac na wiosne - samochod bedzie wygladal o niebo lepiej



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr paź 03, 2007 20:13

agrala, i dokladnie tak zrobie..mam obecnie 14stki oryginaly orladno..wiec za 600 pewnie z oponami puszcze..a jak doloze te 500 w kola to za te 1100 kupie konkret 16 jak tak patrze na allegro..dzieki za wypowiedz, bo mnie ostudzila..



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 03, 2007 20:30

kupuj tylko firmowe, no name pogna ci sie na pierwszej dziurze. Fele najlepiej kupic od osoby ktora sie widzi a nie przez poczte. Przed kupnem najlepiej je sprawdzicz czy nie bija na maszynce do wywazania. Prostowanie felg to duzy wydatek, jak placilem 90 zl za sztuke za lekkie wygiecie :grrr:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości