Olej w obudowie filtra powietrza, drzy deska przy jezdzie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Olej w obudowie filtra powietrza, drzy deska przy jezdzie

Post autor: dEDOs22 » pn paź 01, 2007 22:30

siema mam taki problem w sumie dwa . Pierwszy jest taki że mam trochę oleju w obudowie filtra powietrza czy to jest normalne ???? Sinik 1,6 PN na gaźniku. Druga sprawa to jest tego typu że jak jadę dosyc szybko np. 140km/h to mi tak w środku drży deska i kierownica że strach jechac szybciej a jak jade wolniej i puszczam kierownice to mi ściąga na lewo co na leżało by zrobic żbieżnośc koła do centrowania czy coś innego ???????????? i jeszcze jedno co może byc przyczyna stukania z przody w zawieszeniu mi sie wydaję tak jak by coś było luźne podczas ruszania albo jak wjadę na nie ruwnośc ???????????? sporo pytań liczę na jakąś pomoc pozdro. :pub:
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 09:26 przez dEDOs22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pn paź 01, 2007 22:34

Olej w obudowie filtra oleju to raczej nie jest normalna rzeczm zalezy jakie ilosci. Pierwsze co powinnes zrobic to pojechac na geometrie, dalej sprawdzic kola na wywazarce i wtedy ocenic sytuacje.



Awatar użytkownika
jgbass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob lip 21, 2007 17:17
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jgbass » pn paź 01, 2007 22:41

Mialem identyczne objawy jak Ty z drzeniem przy wyzszych predkosciach i ze sciaganiem w jedna strone. U mnie pomoglo ustawianie zbierznosci i mala korkta katow u DOBREGO fachowca (bylem wczesniej u partacza i wyrzucilem kase w bloto, poza tym wmawial mi ze nie da sie wyregulowac katow, ze mam cos nie tak z zawiasem :) ).
Po ustawieniu auta mechanik (ten dobry) mowil ze jesli teraz bedzie sciagac to na 99% wina kola, zeby to sprawdzic musisz zamienic lewe kolo z prawym i zobaczyc czy bedzie jeszcze bardziej sciagac, czy moze zjawisko sie zmniejszy (bedziesz mial problem z ta diagnoza jesli masz opony kierunkowe :) ). Mi na szczescie po calej akcji nic nie sciaga ani nie drzy, w innym wypadku trzeba byloby kupowac nowe opony na przod (jesli jest zaburzona struktura opony, jakies wewnetrzne pekniecie to wywazanie nic nie da, trzeba wymieniac)


Był JP, jest JR. Trochę różnica jest. :)
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » pn paź 01, 2007 22:55

wiele tego oleju niema odrobinę . po zimie bedzie trzeba cos pomyslec . dzięki



Awatar użytkownika
clocover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
Lokalizacja: Plewiska/Poznań
Kontakt:

Post autor: clocover » pn paź 01, 2007 23:35

Jak ci stuka przy ruszaniu to możesz mieć przegub luźny albo do wymiany



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn paź 01, 2007 23:50

GTH pisze:Olej w obudowie filtra oleju to raczej nie jest normalna rzeczm zalezy jakie ilosci
Witam
Kolego przeciwnie. To są golfy i mają już swoje przebiegi. Olej w filtrze dosyc czesto pojawia sie w golfach Mozna sie tego pozbyc ale to szkodliwe dla środowiska. Poprostu wykłądasz wąż z obudowy filtra powietrza i puszcaasz w atmosfere. A pozostalą dziure zatykasz. Oczywiście nigdy nie zatykaj odmy bo rozsadzi simeringi w glowicy. Pamiętaj o tym.
Te drżenia to może być końcówka drążka kierowniczego , zobacz w jakim jest stanie.
Inne przyczyny stuków : przeguby dobite (powinno sie je wymienic po ok. 200tys km) ,
lub łozyska do wymniany.
pozdro


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » wt paź 02, 2007 00:02

Jakbys uwaznie czytal to bys wiedzial ze napisalem jakie to sa ilosci, bo olej o "gory" w duzych ilosciach nie jest normalny ;-) Dalej, drzenie moze byc spowodowane kilkoma sprawami, najprostsze i najczesciej spotykane to to co napisalem, warto sprawdzic przy okazji co pisze kolega macko, ale sadze ze to nie jest przyczyna ;-) Co do odmy to jak najbardziej racja, ale to jest chyba logiczne ;-)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt paź 02, 2007 09:27

Precyzuj tematy bo beda lecialy do zsypu !!!


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości