Wymiana gumek na zaworach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn paź 01, 2007 11:17

dziejo, mineral..silnik ma nachlastane 268tys oryginalu



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn paź 01, 2007 11:21

haps pisze:268tys oryginalu
no ładnie :bigok: ładnie :bigok: zbierzesz kase na wiosnę zobaczysz czy cos go bardziej boli



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn paź 01, 2007 11:28

dziejo, no przebieg raczej normalny jak na 12lat..dziwne jakby mial mniej.. :bigok: a co sadzisz o takim zuzyciu oleju?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn paź 01, 2007 11:35

hmmmmmmm :bajer: no faktycznie nie jest to mało a kiedy wymieniałeś olej ? zrób wymiane i wtedy obserwuj jego stan



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn paź 01, 2007 11:39

dziejo bez przesady z tym zuzyciem. jak ma dodatkowo jakis maly wyciek spod klawiatury, to zuzycie masz pomijalnie male. norma jest litr na 10kkm, to gdzie tam jeszcze. od max do min jest jakies 0.5 litra albo i mniej. smigac smigac, a martwic sie jak bedziesz musial dolewac.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn paź 01, 2007 11:48

SouleR, spoko..no czasem sie poci spod dekla..ale to podobno normalne w tym silniku...no nic...olej ma 8tys km..na zimie go zmienie i bedzie ok..mam nadzieje...dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn paź 01, 2007 11:51

haps pisze:.no nic...olej ma 8tys km..na zimie go zmienie
to dobrze się składa nie ma tego złego co by na ..........



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn paź 01, 2007 11:57

dziejo, tez prawda..ale nie wiem czy bede dalej lal Agipa...ktos mi polecil ze dobry i nie rozrabiany..ale juz sam nie wiem... wolisz kupic olej w markecie albo w skepie moto, czy lejesz z beczki..bo slyszalem ze w bekach maja lotosa tylko naklejaja naklejki innych firm :grrr:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn paź 01, 2007 12:00

sa rózne opinie na ten temat ale nie będziemy mącić w ty temacie bo rozwiaze sie prawdziwa burza ja osobiście leję MOBIL 1 mineralny 4l zakupiony w dobrym sklepie motor
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 12:03 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn paź 01, 2007 12:04

dziejo, to moze i ja teraz to wleje...poprzednie autka na tym mi jezdzily i bylo ok...wiec :bigok:



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn paź 01, 2007 13:05

haps pisze:dziejo, to moze i ja teraz to wleje...poprzednie autka na tym mi jezdzily i bylo ok...wiec
Mobil, Agip, Castrol, Efl itp. każdy dobry jak go się systematycznie wymienia. Jak byś nalał lotosa i po 10 tyś wymienił to tez będzie git.
Sprawa oczywista i tysiace razy poruszana na forum.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 01, 2007 16:18

Obrazek
Tak wygląda mój zestaw do wymiany uszczelniaczy. Sciskacz do sprężyn zaworowych - samoróba, szczypce do wyjmowania starych gumek są profesjonalne, myślę że można je innymi zastąpić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt paź 02, 2007 00:06

słyszałem o sposobie ze sznurkiem.
ustawiasz tłok gdzieś w połowie suwu, pchasz sznureczek przez gniazdo świecy, ile wejdzie, dokręcasz wałem w strone GMP aż komora spalania bedzie ciasno wypełniona sznureczkiem i do dzieła. ja tak nie robiłem, czy ktoś robił? Moze nie trzeba w ten sposób robić przyrządu, w sumie powinno działać. ustalenie położenia tłoka to raczej łatwa sprawa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości