jak ustawic silnik 1.3 wielopunkt
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ksiązkowo powinien miasto to około 8-8,3 litra
trasa nie powinien przekraczać 6,5 litra
a to że na wolnych obrotach "faluje" to jest wada układu. nierównomierność biegu jałowego tego typu układu zasilania to 20 % a nawet i słyszałem też że 30%, czyli jak wolne obroty są około 900 obr/min to wychodzi że bedzie +/- 180 obr/min.
trasa nie powinien przekraczać 6,5 litra
a to że na wolnych obrotach "faluje" to jest wada układu. nierównomierność biegu jałowego tego typu układu zasilania to 20 % a nawet i słyszałem też że 30%, czyli jak wolne obroty są około 900 obr/min to wychodzi że bedzie +/- 180 obr/min.
ja ustawiłem w sobote prepływomierz sam a zapłon u mechanika.przepływomierz ustawiłem zwracając uwagę na rusznie samochodu z miejsca(jak było źle to się trząsł )aż złapałem zadowalające ustawienie(to naprawde jest zauważalne)ale i tak nie polecam nikomu ja grzebałem bo nie miałem wyjścia aha i kabelek od sondy był przerwany i zaśniedziały(?częsta usterka?) i przy kanale dolotowym(chyba tak sie to zwie) w miejscu gdzie kończy się linka gazu są dwie wajchy pierwsza była ok ale druga nie zamykała sie do końca(troche wd40 załatwiło sprawe.i spalnie spadło o jakieś 1,5 litra:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 150 gości