chłodzenie - dziwne zjawisko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chłodzenie - dziwne zjawisko
Witam!
skorzystam z tego postu by nie tworzyc nowego poniewaz moj problem zwiazany jest z chlodzeniem.
mam dziwny problem jak dla mnie poniewaz obecnie mam zalany układ woda korek nowy i nie dokrecony do konca ale cofniety o jakies 2 mm. I w czasie jazdy wskazówka od temperatury jest na 3/4 skali i jak stane wentylator nie chodzi. Poczekam na postoju temperatura schodzi i wskaznik pokazjue 1/2 skali po chwili wentylator sie włacza i tak cały czas i temeperatura jest non stiop na połowie czyli jakies 90 stopni. Gdy tylko zaczne jechac to wchodzi na 3/4 a jade tak około 70km/h więc mysle że to nie wygórowane predkości.
Może ktos miał podobne obiawy??
skorzystam z tego postu by nie tworzyc nowego poniewaz moj problem zwiazany jest z chlodzeniem.
mam dziwny problem jak dla mnie poniewaz obecnie mam zalany układ woda korek nowy i nie dokrecony do konca ale cofniety o jakies 2 mm. I w czasie jazdy wskazówka od temperatury jest na 3/4 skali i jak stane wentylator nie chodzi. Poczekam na postoju temperatura schodzi i wskaznik pokazjue 1/2 skali po chwili wentylator sie włacza i tak cały czas i temeperatura jest non stiop na połowie czyli jakies 90 stopni. Gdy tylko zaczne jechac to wchodzi na 3/4 a jade tak około 70km/h więc mysle że to nie wygórowane predkości.
Może ktos miał podobne obiawy??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 645
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
- Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
- Kontakt:
jak dla mnie to cos czujnik od wentylatora szwankuje, nie zmieniałes go ostatnio?? wentylator powinien sie załączyc cos koło 95 stopni a wyłączyc koło 85. lepiej cos z tym zrób bo z tego co mówisz ze 3/4 skali to juz sie woda gotuje chyba . a tak wogóle nie uważam za dobry pomysł jeżdżenie na wodzie, w koncu płyn posiada jakies funkcje , nie tylko antykorozyjne. pozdro
A jakie ma znaczenie czy korek jest dokreony do konca i układ jest w pełni szczelny a korek troszke poluzowany i słychac wyraźne syczenie przy scisnieciu weża górnego od chłodnicy. Jak powinno byc lub jak jest lepiej. Dodam ze mam jakis korek nie oryginalny tylko ze sklepu kupiony za 15zł bo oryginalny na pewno był uszkodzony.
pozdro
pozdro
chłodzenie
dzisiaj postram sie sprawdzic na dokreconym korku jak bedzie ale juz jeździłem na lekko poluzowanym i było jakis czas całkiem dobrze.
Mam pytanie dlaczego podczas postoju na zgaszonym silniku woda zanika ze zbiornika wyrównawczego?? Gdy się silnik zagrzeje to przy odkręconym korku aż wywala ją. Czy to prawda że przy LPG temperatura w rzeczywistości jest wyższa niż wskazuje na to licznik??
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
masz za mało wody_Sandman_ pisze:Mam pytanie dlaczego podczas postoju na zgaszonym silniku woda zanika ze zbiornika wyrównawczego??
po co odkrecasz korek ? woda jak sie nagrzeje zwieksza objetosc a poza tym w ukladzie jest cisnienie i wszystko szuka najlatwiejszego ujscia._Sandman_ pisze:Gdy się silnik zagrzeje to przy odkręconym korku aż wywala ją
czyli ze wskaznik pozkazuje 70 a w rzeczywistosci jest 90 ? Nie bardzo czaje, czujnik nie wie czy masz LPG czy nie i wskazuje taka temperature jaka jest, a LPG to ma wieksza temperature ... ale spalania_Sandman_ pisze:Czy to prawda że przy LPG temperatura w rzeczywistości jest wyższa niż wskazuje na to licznik??
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości