Swap na PB, KR?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap na PB, KR?

Post autor: fasd » ndz wrz 30, 2007 00:10

a więc tak przymierzam sie do swapa w swoim vweju i mam pare pytań!
wiem powinienem użyć szukajki ale to mi nie pomogło za bardzo bo troche bylo tego co chciałem tu troche tam
a więc tak:
1. mam silnik 1.8 RP (z tego co wiem za duzo sie z niego nie wyciagnie :/ ) więc czy przy zmianie silnika np na PB wystarczy wymiana samego silnika czy osprzęt bedzie pasował z RPka i czy instalacja gazowa jaką aktualnie mam zamontowaną(BRC) bedzie pasowac?
ile moze mnie wynieść taka inwenstycja? prosze również o cene ewentualnej robocizny ale raczej bede jak juz wymieniał silnik z tatkiem :) (kumaty w sprawach autka) ;P
co mi jeszcze bedzie potrzebne?

myślałem tez nad wrzuceniem moze Kr-a ale wydaje mi sie ze za duzo by ciągnał paliwa :P a tdik za duzo kosztuje :P
no i za ile moge dostać w niezłym stanie PB-ka 112 ?
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 15:28 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz wrz 30, 2007 00:41

to juz lepiej chyba wsadzić KR lub PL :) od razu jakieś 16v :)



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz wrz 30, 2007 00:52

taktak oczywiscie ale koszty rosną :P


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz wrz 30, 2007 00:58

koszty, hmm moze troskze przy swampie, ale napewno nie przy spalaniu, spalał bedize tyle samo co PF/PB.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz wrz 30, 2007 01:08

dobra ale zcemu nikt mi nieche odp na moje pytania :P wrócmy do tematu :D


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz wrz 30, 2007 17:24

fasd pisze:więc czy przy zmianie silnika np na PB wystarczy wymiana samego silnika czy osprzęt bedzie pasował z RPka
Powiem wiecej, nie musisz wymieniac nawet dolu silnika, wystarczy glowica i wtrysk z PB. Doly sa identyczne w RP i w PB. Co do osprzetu, to bedzie ci potrzebny wtrysk (digifant II lub I) bo twoj monowtrysk pasowac nie bezie a to wlasnie w wielopunkta glownie biora sie dodatkowe konie. A koszt... wtrysk skompletujesz za jakies 500 zl, glowica z PB to jakas 100 - 200 zl (z kolektorami i wszystkim), do tego sruby glowicy i uszczelka (przy okazji mozesz np uszczelniacze zaworowe wymienic). Bedziesz mial silnik igla i do tego 112 KM. Ale powiem ci tak. Ja mam 1.6 po modyfikacjach mojego autorstwa. Udalo mi sie max z niego wycisnac 107KM (tyle co mial GTi pierwszej 8 zaworowej wersji) a koszt przerobek wyniosl jakies 250 zl. Jak interesuja cie szczegoly to napisz. aha a przy tym pali mi (dane z miasta po przebiegu 2234 km, 6,8 litra na 100 km)



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » ndz wrz 30, 2007 18:07

hej nie prawda tłoki w pf pb są inne jak w rp,trzeba jeszcze zmienić tłoki



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz wrz 30, 2007 21:38

Wiesz no rozne rzeczy mozna, ja mam u siebie ostrzejszy walek (taki z PF jest dobry jako zastepstwo dla serii), inny gaznik (moj byl na gazniku), wydech z PF, zrobiony dolot. Ale to glownie zasluga gaznika i regulacji.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz wrz 30, 2007 23:40

KamilW pisze:Powiem wiecej, nie musisz wymieniac nawet dolu silnika, wystarczy glowica i wtrysk z PB. Doly sa identyczne w RP i w PB. Co do osprzetu, to bedzie ci potrzebny wtrysk (digifant II lub I) bo twoj monowtrysk pasowac nie bezie a to wlasnie w wielopunkta glownie biora sie dodatkowe konie. A koszt... wtrysk skompletujesz za jakies 500 zl, glowica z PB to jakas 100 - 200 zl (z kolektorami i wszystkim), do tego sruby glowicy i uszczelka (przy okazji mozesz np uszczelniacze zaworowe wymienic). Bedziesz mial silnik igla i do tego 112 KM. Ale powiem ci tak. Ja mam 1.6 po modyfikacjach mojego autorstwa. Udalo mi sie max z niego wycisnac 107KM (tyle co mial GTi pierwszej 8 zaworowej wersji) a koszt przerobek wyniosl jakies 250 zl. Jak interesuja cie szczegoly to napisz. aha a przy tym pali mi (dane z miasta po przebiegu 2234 km, 6,8 litra na 100 km)

ciekawe ciekawe :) wiadomość juz poszła na prv zobaczymy co uda mi sie wykombinowac :D
no i czekam na dalsze wasze propozycje, sugestie i porady :)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 23:45 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości