VW GOLF III GTI 2.0 8v (2e) - problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dawid 19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 16:28

VW GOLF III GTI 2.0 8v (2e) - problem z obrotami

Post autor: Dawid 19 » czw cze 16, 2005 15:06

Witam!
Zakupił kolega wczoraj VW golfa j.w. i ma poroblem z obrotami tzn. ''faluja '' w przedziale 600-2000 obr/min,pozatym przy wolnym dodawaniu gazu szarpie(przerywa,dławi się).Czy może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć i jak sprawdzić ewentualnie naprawić,wyczyścić???Aby wszystko grało!
Z góry bardzo dziękuję za pomoc!!!



kumek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 23:51
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: kumek2 » czw cze 16, 2005 15:52

sprawdz czujnik temperatury( ten z 4 kabelkami), albo silniczek krokowy



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw cze 16, 2005 22:31

ja bym sprawdzil szcelnosc polaczen podcisnien a w wypadku nie zauwazenia niczego dziwnego zrobil diagnostyke silnika od cisnienia pompy paliwa do regulacji podstawowej wlacznie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Dawid 19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 16:28

Post autor: Dawid 19 » pt cze 17, 2005 10:57

silniczek krokowy to gdzie jest zamocowany w tym silniku?czy można go wyczyścić tak jak np. w oplu?



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » pt cze 17, 2005 15:25

silnik jest zamontowany na przepustnicy Ale przepływomierz tez moze mieć winę opis czyszczenia silnika i przepływki jest na forum OPCJA SZUKAJ


MORE POWER

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob cze 18, 2005 00:11

zrobiłeś zdjęcie regulatorowi wolnych obrotów ,ale ty nie wiesz jak on wygląda niestety


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Dawid 19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 16:28

Post autor: Dawid 19 » ndz cze 19, 2005 15:58

Częściowo opanowane!W/g waszych wskazówek sprawdziłem przewody podciśnieniowe(takie cieńkie),węże od odmy(gumowe),rurę od przepływomierza do kolektora ssącego.Wszystko albo dziurawe albo skruszałe(gumy).Wymieniłem i...... obrotki już tak nie skaczą!Ale jest problem gdy gwałtownie wciskam pedał gazu,dławi się i jest takie stuknięcie dość głośnew obudowie filtra lub przepływomierzu,czyżby to klapka???Podczas pracy silnika odłączyłem wtyczkę od przepływki i reakcja była czyli silnik prawie zgasł czyli dobrze(sprawna przepływka?).W zakresie większych obrotów tj. powyżej ok. 3500 wkręca się dobrze bez zadławień!
Bardzo dziękuję za podpowiedzi,sugestie!
Ps.
Na początku jak zacząłem pisać na Forum VW chciałem pokazać mojego golfika ale nie potrafiłem wkleić zdjęcia i poszedł post bez fotki i......komentarzy(oczywiście w/g mnie głupich) było sporo a jak poprosiłem o poradę to.....pozostawię bez komentarza.Pomyślałem sobie ,że osoby będące na Forum to ............ .Ale mam nadzieję iż to tylko nieliczna część osób bywających na Forum wspaniałego auta jakim jest VW Golf( I CZY II CZY III).
Pozdrawiam !!!



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz cze 19, 2005 20:36

to stuknięcie to przepływomierz
sprawdź zapłon czy dobrze ustawiony


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 262 gości