Jaka powinna byc kompresja w 2E?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Jaka powinna byc kompresja w 2E?
Tak jak w temacie mierzylem dzis cisnienie w cylindrach i wyszlo po 14 atm. na kazdym cylindrze z minimalnymi roznicami ok. 0,1 do max. 0,2 atm i mam pytanie czy to dobry wynik czy nie? Zwlaszcza ze autko bierze ok. 0,5litra oleju na 3tys.km! Do tego z okolic glowicy dochodzi dosc slyszalny dzwiek "cykania", po osluchaniu sluchawkami mechanik stwierdzil ze to wtryski a nie zawory, sugerujac sie iz cykanie jest po stronie listwy wtryskowej! Pozatym twierdzi ze ten typ tak ma, chodz ja nie wierze by to cykanie bylo normalne! A tym bardziej to co prawda nie wielkie ale jednak zuzycie oleju...
Czekam na wasza opinie na ten temat, z gory dziekuje....
POZDRAWIAM!!
Czekam na wasza opinie na ten temat, z gory dziekuje....
POZDRAWIAM!!
0,5L na 3 tys km to nie jest duzo ale cos tam bierze, kompresje moim zdaniem masz ok wazne w kompresji jest to aby na kazdym cylindzre bylo tak samo. A moze masz uszczelniacze do wymiany i dlatego ci oleju ubywa, o albo gdzies wyciek drobny, u mnie delikatnie wyciekalo spod filtra oleju napprzyklad.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Rzeczywiscie kompresja jest bardzo dobra. Normalnie powinna wynosić 10,4 bar (atm).
Uszczelniacze mozna sprawdzic odkrecajac pokrywe zawrów.Najlepeij wymienic komplet , nie sa drogie a bedzie pewnosc ze oleju nie bedzie dostawał juz tyle.
Jesli nie wiesz to sa to gumki uszczelniające zapobiegające przepływowi oleju do cylindrów.
Osadzone są na zaworach . WIec pewnie trzeba bedzie zdjąć sprezyne i nałozyc na kazdy zawór uszczelniacz.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rzeczywiscie kompresja jest bardzo dobra. Normalnie powinna wynosić 10,4 bar (atm).
Uszczelniacze mozna sprawdzic odkrecajac pokrywe zawrów.Najlepeij wymienic komplet , nie sa drogie a bedzie pewnosc ze oleju nie bedzie dostawał juz tyle.
Jesli nie wiesz to sa to gumki uszczelniające zapobiegające przepływowi oleju do cylindrów.
Osadzone są na zaworach . WIec pewnie trzeba bedzie zdjąć sprezyne i nałozyc na kazdy zawór uszczelniacz.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie sprawdzisz bez rozbiorki. Możesz spokojnie założyć że wymagają wymiany, w ciemno. Znajdź tylko takiego mechanika co je wymieni bez ściągania głowicy, nie każdy chce, woli naciągnąć klienta na większą kasę i ścignąć głowicę (potem koszty uszczelki, planowanie głowicy). W zasadzie też ma to swoje plusy bo można dokładnie zweryfikować stan głowicy po jej ścignięciu, ale coś mi mówi że Twoje auto tego jeszcze nie wymaga. Wymianan uszczelniaczy 2-3 godziny pracyHUBERT GTI pisze:A jak moge sprawdzic te uszczelniacze zaworow? W jaki sposob?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 369 gości