Czujnik halla a obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pit68
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 14:23
Lokalizacja: polska

Czujnik halla a obroty

Post autor: pit68 » pt wrz 28, 2007 09:40

Witam wszystkich na forum!
Golf 1.6 AEA
Mialem problem z obrotami a mianowicie po odpaleniu silnik chodzil na jalowym ok.30-40sek.i zaczynat sie trzasc i gasnal.Pojechalem do znajomego mechanika podlaczyl go pod kompa i wykazalo ze czujnik halla jest walniety.Wymienil ten czujnik i na drugi dzien problem powrocil,po odpaleniu trzeba kilka razy przygazowac zeby obroty sie unormowaly i zeby nie zgasl.Podczas jazdy co jakis czas przy zmianie biegow lapie mula na niskich obrotach i ciezko go rozpedzic.
Co moze byc tego przyczyna?


Piotr

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » pt wrz 28, 2007 09:43

Może zapłon do regulacji.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

pit68
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 14:23
Lokalizacja: polska

Post autor: pit68 » pt wrz 28, 2007 10:19

TOMMy_VW pisze:Może zapłon do regulacji.
Nie wiem co ma do dego sonda lambda, ale jak odlaczylem wtyczke od sondy obroty sie unormowaly i silnik nie gasnie, ale bez sondy nie bede jezdzil bo slyszalem ze wtedy auto duzo wiecej spal?


Piotr

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt wrz 28, 2007 10:42

Nie wiem co ma do dego sonda lambda, ale jak odlaczylem wtyczke od sondy obroty sie unormowaly i silnik nie gasnie, ale bez sondy nie bede jezdzil bo slyszalem ze wtedy auto duzo wiecej spal?
sonda lambda jest odpowiedzialna za ustalanie skladu mieszanki paliwowo-powietrznej, moze byc uboga lub bogata. uboga mieszanka czyli jest zbyt mało powietrza a za duzo paliwa podawane, a zbyt bogata jest na odwrót


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt wrz 28, 2007 10:45

Bąku pisze:uboga mieszanka czyli jest zbyt mało powietrza a za duzo paliwa podawane, a zbyt bogata jest na odwrót
Coś mi się wydaję, że jest dokładnie na odwrót.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt wrz 28, 2007 11:36

Coś mi się wydaję, że jest dokładnie na odwrót.
:-k


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt wrz 28, 2007 12:02

Bąku pisze:uboga mieszanka czyli jest zbyt mało powietrza a za duzo paliwa podawane, a zbyt bogata jest na odwrót
Witam
Zgadza się kolego zodiak jest dokładnie na odwrót. Zbyt uboga za mało paliwa , zbyt bogata za dużo beny.
Kolego pit68 sonda zaczyna dzialać dopiero gdy spaliny złapią większą temperaturę. A więc twoim problemem nie jest sonda . Choć można ją także przeczyścić.
Twoim problemem jest silniczek krokowy a dokładniej to co nim steruje. A sterują nim 2 bajery : właśnie sonda(ale ona jak juz powiedziłaem odpada) i czujnik który podaje sygnał do silniczka krokowego. Niebieski kolor ma ten czujnik . PEwno jest uszkodzony i podaje złe sygnały dosilnika krokowego i przez to zarówno na ssaniu jak i ciepłym silniku masz problemy.
SPrawdź ten czujnik :bigok:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt wrz 28, 2007 17:21

Witam
Zgadza się kolego zodiak jest dokładnie na odwrót. Zbyt uboga za mało paliwa , zbyt bogata za dużo beny.
Kolego pit68 sonda zaczyna dzialać dopiero gdy spaliny złapią większą temperaturę. A więc twoim problemem nie jest sonda . Choć można ją także przeczyścić.
Twoim problemem jest silniczek krokowy a dokładniej to co nim steruje. A sterują nim 2 bajery : właśnie sonda(ale ona jak juz powiedziłaem odpada) i czujnik który podaje sygnał do silniczka krokowego. Niebieski kolor ma ten czujnik . PEwno jest uszkodzony i podaje złe sygnały dosilnika krokowego i przez to zarówno na ssaniu jak i ciepłym silniku masz problemy.
SPrawdź ten czujnik
moja gapa z tą lambdą :blush: , dodam tylko że slniczek krokowy działa tylko na biegu jałowym czyli na luzie


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości