Czujnik halla a obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik halla a obroty
Witam wszystkich na forum!
Golf 1.6 AEA
Mialem problem z obrotami a mianowicie po odpaleniu silnik chodzil na jalowym ok.30-40sek.i zaczynat sie trzasc i gasnal.Pojechalem do znajomego mechanika podlaczyl go pod kompa i wykazalo ze czujnik halla jest walniety.Wymienil ten czujnik i na drugi dzien problem powrocil,po odpaleniu trzeba kilka razy przygazowac zeby obroty sie unormowaly i zeby nie zgasl.Podczas jazdy co jakis czas przy zmianie biegow lapie mula na niskich obrotach i ciezko go rozpedzic.
Co moze byc tego przyczyna?
Golf 1.6 AEA
Mialem problem z obrotami a mianowicie po odpaleniu silnik chodzil na jalowym ok.30-40sek.i zaczynat sie trzasc i gasnal.Pojechalem do znajomego mechanika podlaczyl go pod kompa i wykazalo ze czujnik halla jest walniety.Wymienil ten czujnik i na drugi dzien problem powrocil,po odpaleniu trzeba kilka razy przygazowac zeby obroty sie unormowaly i zeby nie zgasl.Podczas jazdy co jakis czas przy zmianie biegow lapie mula na niskich obrotach i ciezko go rozpedzic.
Co moze byc tego przyczyna?
Piotr
sonda lambda jest odpowiedzialna za ustalanie skladu mieszanki paliwowo-powietrznej, moze byc uboga lub bogata. uboga mieszanka czyli jest zbyt mało powietrza a za duzo paliwa podawane, a zbyt bogata jest na odwrótNie wiem co ma do dego sonda lambda, ale jak odlaczylem wtyczke od sondy obroty sie unormowaly i silnik nie gasnie, ale bez sondy nie bede jezdzil bo slyszalem ze wtedy auto duzo wiecej spal?
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
WitamBąku pisze:uboga mieszanka czyli jest zbyt mało powietrza a za duzo paliwa podawane, a zbyt bogata jest na odwrót
Zgadza się kolego zodiak jest dokładnie na odwrót. Zbyt uboga za mało paliwa , zbyt bogata za dużo beny.
Kolego pit68 sonda zaczyna dzialać dopiero gdy spaliny złapią większą temperaturę. A więc twoim problemem nie jest sonda . Choć można ją także przeczyścić.
Twoim problemem jest silniczek krokowy a dokładniej to co nim steruje. A sterują nim 2 bajery : właśnie sonda(ale ona jak juz powiedziłaem odpada) i czujnik który podaje sygnał do silniczka krokowego. Niebieski kolor ma ten czujnik . PEwno jest uszkodzony i podaje złe sygnały dosilnika krokowego i przez to zarówno na ssaniu jak i ciepłym silniku masz problemy.
SPrawdź ten czujnik
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
moja gapa z tą lambdą , dodam tylko że slniczek krokowy działa tylko na biegu jałowym czyli na luzieWitam
Zgadza się kolego zodiak jest dokładnie na odwrót. Zbyt uboga za mało paliwa , zbyt bogata za dużo beny.
Kolego pit68 sonda zaczyna dzialać dopiero gdy spaliny złapią większą temperaturę. A więc twoim problemem nie jest sonda . Choć można ją także przeczyścić.
Twoim problemem jest silniczek krokowy a dokładniej to co nim steruje. A sterują nim 2 bajery : właśnie sonda(ale ona jak juz powiedziłaem odpada) i czujnik który podaje sygnał do silniczka krokowego. Niebieski kolor ma ten czujnik . PEwno jest uszkodzony i podaje złe sygnały dosilnika krokowego i przez to zarówno na ssaniu jak i ciepłym silniku masz problemy.
SPrawdź ten czujnik
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości