[MK3 ABF 150KM] Przerywanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz golf3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
Lokalizacja: Ruchenka

[MK3 ABF 150KM] Przerywanie silnika

Post autor: lukasz golf3 » sob gru 02, 2006 14:03

Po naprawie silnika zaczoł przerywać.Był robiony cały dół.
Byłem u dwuch mechaników,ale nie mają pojęcia.
Co to może być?
Ostatnio zmieniony sob gru 02, 2006 16:26 przez lukasz golf3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bacco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:23
Lokalizacja: Racławice / Krakóvw
Kontakt:

Post autor: bacco » sob gru 02, 2006 14:57

napisz cos wiecej , jak to przerywanie wyglada czy dzieje sie na cieplym czy zimnym silniku opisz dokladniej problem :!: Moze to pompa paliwa albo filtry :!:



79misiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 22:46
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: 79misiek » sob gru 02, 2006 15:17

szwagier miał podobny problem tyle że w Mondeo. okazało się że była zła przerwa na świeczkach zapłonowych, mechanik ustawił i jak ręką odjął



lukasz golf3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
Lokalizacja: Ruchenka

Post autor: lukasz golf3 » pn gru 04, 2006 20:10

Kupiłem go zagazowałem i wszystko było dobrze do czasu jak mi zaczoł stukać korbowód na wale,więc zaprowadziłem do mechanika i przy okazji zrobił szlif wału,wyważył go,zmienił panewki główne i korbowodowe,uszczelniacze na wał i rozrząd,zmienił pierścienie na nowe i założył zregenerowany korbowód.Poza tymi częściami wymienionymi wszystko miało być bdb stanie więc niebyło potrzeby tego wymieniać. Odracu jak go odebrałem było czuć przerywanie podczas jazdy tzn. prawie zawsze przerywa na obrotach 2600-2800 i nie ma znaczenia czy jade na gazie czy benzynie,czy zimny czy ciepły, pozatym dużo więcej pali i nie ma tej mocy. Silnik na benzynie kuleje (jak go odpale tochodzi nie równo).
Kupiłem nowe świece NGK i palec przerywacza.
Co to może być?



Awatar użytkownika
skora81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 20:21
Lokalizacja: BIELSKO
Kontakt:

Post autor: skora81 » wt gru 05, 2006 02:31

CZesc .
Moj ABF tez przerywal podjechalem na diagnoze do GTO i okazlo sie ze sonda lambda do wymiany. :)
pozdro



Awatar użytkownika
BigBlack
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 13:57
Lokalizacja: Otwock

Post autor: BigBlack » wt gru 05, 2006 09:39

skora81 pisze:okazlo sie ze sonda lambda do wymiany
Też Ci przerywał w zakresie obrotów 2.8krpm?



Awatar użytkownika
bacco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:23
Lokalizacja: Racławice / Krakóvw
Kontakt:

Post autor: bacco » wt gru 05, 2006 15:45

z tego co piszesz to ogolnie masz jakis cienki ten gaz ( a swoja droga jaka masz instalacje :?: ) i moze byc to sonda lambda podlacz do kompa moze cos Ci sie wyswietli :!:
Kumpel mial podobnie w leonie TDI (150 KM) myslal ze to sonda a musial wymienic przeplywomierz i jak reka odjal :!:



Awatar użytkownika
skora81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 20:21
Lokalizacja: BIELSKO
Kontakt:

Post autor: skora81 » wt gru 05, 2006 17:33

Objawy sa takie ze jak sie rozgrzeje to pracuje nierowno. Czesto przygasa, a raz sie zdazylo ze starcil wogole moc tzn przerywal prace wlasnie w zakresie 2500-3000 tys.
Ale jeszcze tej sondy nie wymienilem bo nie mam czasu i jakos sie kula ostatnio nawet lepiej sie zachowuje. Na kompie u GTO 8 bledow wyskoczylo .POzdrawiam



lukasz golf3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
Lokalizacja: Ruchenka

Post autor: lukasz golf3 » śr gru 06, 2006 19:23

Podłączałem go pod komputer,ale nic niewywaliło,może słaby program bo ściągnięty z netu(VAG). I to jest problem,gdyby coś komp wyżucił to by było wiadomo od czego zacząć.
A co do gazu to jest wrzucony jakiś najprostrzy,ale do tej pory niebyło żadnych problemów na gazie,więc chyba to nie to.
A sonde może by na komputerze jak go podłączałem wywaliło...



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » śr gru 06, 2006 19:27

pojezdzij na benzynie i zobacz czy tez sie to dzieje



Awatar użytkownika
joki
...
...
Posty: 181
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 23:47
Lokalizacja: Polska

Post autor: joki » śr gru 06, 2006 19:55

lukasz golf3 pisze:A co do gazu to jest wrzucony jakiś najprostrzy
-kto gazuje ABF???-już kiedyś napisałem coś "MELEX"-jest lepszy-bez urazy ale takie mam poglady :pub:


Obrazek

lukasz golf3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
Lokalizacja: Ruchenka

Post autor: lukasz golf3 » czw gru 07, 2006 18:04

Na benzynie tak samo sie dzieje jak na gazie. A co gorsze silnik faluje na niskich obrotach na benzynie,a na gazie już nie.
Instalacja jest firmy LEVATO, ale przez rok niebyło z nią żadnych problemów(nawet w największe morozy tamtej zimy palił na gazie bez problemu).
To sie stało po tej naprawie i mi sie zdaje,że mechanik coś zknocił,ale nie wiem co.
Przedtem palił 11.5 gazu więc to chyba niedużo,a jeszcze nieźle sie zwijał na takiej słabej instalacji.

[ Dodano: 13-12-06, 06:26 ]
Byłem wczoraj u elektryka i elementy elektryki są wporządku. Sonda i innne czujniki działają.
Ale samochód dalej kuleje.

[ Dodano: 15-12-06, 06:23 ]
Sprawdzałem kompresje na cylindrach i mi wyszło 1- 11, 2- 11,5 , 3- 11.75 , 4- 12 , a z tego co wiem to powinno być 10,4-10,5 . Może nieraz wcześniej wybuchnie mieszanka, bo szybciej sie spręży?
Dalej kąbinuje....



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » czw wrz 27, 2007 20:16

i co udało Ci się kolego rozwiązać ten problem ??
nie tylko mamy go my : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic729152-0.html


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

lukasz golf3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
Lokalizacja: Ruchenka

Post autor: lukasz golf3 » wt sty 22, 2008 10:37

Tak doszłem po długim czasie.
Mechanik jak mi składał silnik puścił przewody zaraz nad kolektorem wydechowym, widocznie dostawały przebicia. Umieściłem je wyżej gdzie powinny być i jak ręką odioł.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości