Przewod odmy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
COLIN16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 11:27
Lokalizacja: Białystok

Przewod odmy

Post autor: COLIN16 » czw wrz 27, 2007 20:09

Witam,
Mam pytanie a jest ono następujące....
W moim golfie 1400+LPG z przewodu odmy który jest podłączony do obudowy filtru powietrza wydobywa się olej silnikowy w małych ilościach i zalega w tej obudowie....
Czy ktoś z Was może wie jaka jest tego przyczyna ???


Byłem u mechanika i stwierdził że to wina pierścieni zbierających olej.....
Co o tym sądzicie ?????
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 07:46 przez COLIN16, łącznie zmieniany 1 raz.



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw wrz 27, 2007 20:30

mechanik ma racje, wyjscia z tej sytuacji sa 2: albo wyremontujesz silnik (najlepsze rozwiazanie) albo jak nie masz chwilowo kasy na remont to wyciagnij waz z puszki filtra zaslep dziure a niezaslepiony!!! waz pusc na droge. Oczywiscie przed badaniem technicznym trzeba waz wpiac na swoje miejsce ;)
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2007 20:56 przez eidos, łącznie zmieniany 1 raz.



Davies1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Davies1 » czw wrz 27, 2007 23:43

Hmmm. Pierścienie olejowe odpowiedzialne są za usuwanie oleju z gładzi cylindra, a Tobie olej dostaje się do filtra powietrza!!! Jeżeli już to może chodziło mu o pierścienie uszczelniające ( ale mogę się mylić ). Wtedy ciśnienie sprężania dostaje się do skrzyni korbowej a następnie z olejem do filtra!!! Można to obejść w sposób podany wyżej, z tym że nie na glebę (mało ekologiczne) tylko do jakiegoś pojemnika zamontowanego pod maską. Jeżeli pomogłem to daj znać.


Zawsze jest ktoś przed Tobą.

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt wrz 28, 2007 06:24

pierścienie uszczelniające
na tłokach naszych trójek są 3 pierścienie jeden uszczelniający i dwa zgarniające albo na odrót dwa uszczelniajace jeden zgarniajacy niepmiętam :jezor:
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 06:24 przez Bąku, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
COLIN16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 11:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: COLIN16 » pt wrz 28, 2007 08:31

Davies1 pisze:Hmmm. Pierścienie olejowe odpowiedzialne są za usuwanie oleju z gładzi cylindra, a Tobie olej dostaje się do filtra powietrza!!! Jeżeli już to może chodziło mu o pierścienie uszczelniające ( ale mogę się mylić ). Wtedy ciśnienie sprężania dostaje się do skrzyni korbowej a następnie z olejem do filtra!!! Można to obejść w sposób podany wyżej, z tym że nie na glebę (mało ekologiczne) tylko do jakiegoś pojemnika zamontowanego pod maską. Jeżeli pomogłem to daj znać.
Ale moim zdaniem gdyby ciśnienie uciekało to stopień sprężania byłby mniejszy a mierzony wyniósł 11 bar na każdy cylinder.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości