Przerywa na PB i LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przerywa na PB i LPG
Witam ponownie wszystkich. Wpadam z jednej usterki w druga poprostu ręcę mam już do kolan. Mianowicie jak w temacie silnik przerywa na PB i LPG. Na wolnych obrotach jest ok silniczek równiutko pracuje natomiast jeżeli dodaję powoli gazu to zaczyna coś jakby zapłon wypadać i szarpie podczas jazdy. Przy wyższych obrotach w sumie jest to już nieodczuwalne ale na niskich tragedia. Jeżeli natomiast ustawię zapłon na 0 bez przyspieszania o kilka stopni to samochód jest mułowaty i pojawia się problem strzelania w wydech jak schodzi z wysokich obrotów. po przyspieszeniu zapłonu do 6 stopni wgniata w fotele ale zaś powraca efekt szarpania przy delikatnym dodawaniu gazu lub jazdy ze stałą prędkością. Dla zaoszczędzenia odpowiedzi napiszę co już wymieniłem:
-świece NGK 3 elektr.
-kable WN BERU
-kopułka
-palec
-podstawka pod wtrysk
-ustawiony TPS
Niestety nie przyniosło to rezultatu. Sonda pracuje w pełnym zakresie jak i na PB tak i na LPG. Na VAG-u nie ma błędów. Proszę o jakieś porady za które z góry dziękuję.
-świece NGK 3 elektr.
-kable WN BERU
-kopułka
-palec
-podstawka pod wtrysk
-ustawiony TPS
Niestety nie przyniosło to rezultatu. Sonda pracuje w pełnym zakresie jak i na PB tak i na LPG. Na VAG-u nie ma błędów. Proszę o jakieś porady za które z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2007 16:23 przez seba_m_, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Sorki nie doczytałem.seba_m_ pisze:Przewody wymienione jak napisałem BERU
Więc hmm jeśli zapłony wypadają , czasem gaśnie to mozna podejrzewać także czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Poczytaj troche było o tym sporo tematów i sprawdx czy masz takie same objawy.
Sprawdzic go mozna także bardzo łatwo przy uzywciu diody opornika i dwóch kabli.
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2007 16:34 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Czujnik Halla masz w aparacie zapłonowym. Wychodzą z niego 3 kable. +, - , 0.seba_m_ pisze:A wjaki sposób
0 to sygnał do cewki.
Kupujesz najzwyklejszą diodę do tego mówisz aby dali ci do tego opornik pod napięcie 12V.
Jeden kabel wtykasz w + (na wtyczce od halla) Oznaczenie jest na wtyczce od spodu. Drugi kabel w 0 i sprawdzasz czy hall podaje ciągły sygnał do cewki. Dioda musi mrugać. Jesli nie mruga to odwróc podlączenie przewodów do samej diody.
Dioda powinna migac w rytm obrotów każde mignięcie to podanie iskry na świece. Wieć przy wysokich obrotach powinna rugać b. szybko. A jesli będą przerwy w mrugnięciach to Hall źle działa. Wiem że w golfach 3 dużo osób narzekało na Halla. I nieby wymieniali i wszytsko grało. Ja mam 2 jke wieć nie potwierdzę tego.
Wpisz czujnik Halla w szukaj a sam sie przekonasz
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zrób jeszcze test, zapal auto po ciemku, popryskaj woda caly układ wysokiego napięcia i zobacz czy gdzieś iskry nie uciekają. Ja bym zrobił potem prostą rzecz, pożyczyłbym od kogoś cewkę i aparat zapłonowy cały z hallem na próbę. Bo sprawdzanie tych elementów miernikami i testerami zwykle nie daje rezultatów, jeśli jeszcze nie całkiem padły.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości