Problem z centralnym zamkiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pvzon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 15:48
Lokalizacja: szczecin

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: pvzon » śr wrz 26, 2007 17:36

problem polega na tym że nie chce chodzić centralny jak chcę otworzyć auto, ani jak przekręcam kluczykiem w lewych drzwiach ani jak w prawych ( pompka się nie włącza ), natomiast jak zamykam to wszystko działa jak powinno. któs ma pomysł co to może być?
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2007 08:42 przez pvzon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Re: mk3 problem z centralnym zamkiem

Post autor: JayT » śr wrz 26, 2007 17:57

pvzon pisze:któs ma pomysł co to może być?
Ja myślę tak:
1. Może to być np. uszkodzony zielony przewód idący od zamków w drzwiach do pompki - odpowiada za otwieranie. Jeśli ma przerwę, to pompka nie dostaje impulsu "otwórz" - czyli w ogóle nie reaguje.
2. Uszkodzenie obu zamków wykluczyłbym jako mało prawdopodobne.
3. Skoro układ zamyka bez problemu - wykluczam nieszczelności.


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

pvzon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 15:48
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pvzon » sob paź 06, 2007 12:18

zielony przewód wygląda ok, najgorsze jest to że centralny nic nie otwiera, ani drzwi ani klapy ani wlewu paliwa



Awatar użytkownika
TommyVW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lis 14, 2006 00:03
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: TommyVW » sob paź 06, 2007 12:32

Mam podobny problem.Drzwi od kierowcy nie otwieraja nic ale zakykaja prawe i wlew paliwa natomiast od pasazera otwieraja wszystko.W czym diabel siedzi?


my mk3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?p=329634&highlight=#329634

Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Post autor: JayT » sob paź 06, 2007 12:42

pvzon pisze:zielony przewód wygląda ok
A po czym to stwierdzasz? Na oko nic nie da - bierzesz multimetr do ręki i sprawdzasz, czy jest "przejście" między krańcami zielonego przewodu - np. jednym krańcem tuż przy pompce, a drugim w drzwiach. Dopiero wtedy stwierdzisz, że zielony przewód jest nieuszkodzony :bajer:


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości