Luźna klapka ssania w Pierburg 2E3 wciąż problem. Linka gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Luźna klapka ssania w Pierburg 2E3 wciąż problem. Linka gazu
Witam wszystkich
Jakiś czas temu pisałem o luźnej klapce ssania w gaźniku Pierburg 2e3. Po podpowiedziach Kolegów z Forum sprawdziłem sprężynę i jej mocowanie w urządzeniu rozruchowym - wszystko jest tam OK. Klapka w dalszym ciągu przyjmuje przypadkowe położenie. Po dłuższych oględzinach zauważyłem, że z mechanizmu urządzenia rozruchowego na oś klapki nie jest przenoszony żaden ruch. Gdzieś coś nie "trybi". Czy ktoś z Was miał już taki problem? Myślę o tym, żeby odkręcić pokrywę gaźnika wraz z urządzeniem rozruchowym, żeby mieć swobodny dostęp do całego ustrojstwa. Czy to dobry pomysł? Ktoś ma jakieś sugestie? Prosiłbym o podpowiedzi osoby, które znają się na tych gaźnikach.
I drugi problem - wczoraj wyczepiła mi się linka gazu z pedału. Po ponownym zamocowaniu i kilkunastokrotnym użyciu pedału wyczepiła się ponownie, i tak kilka razy. Czy tam powinna być jeszcze jakaś zawleczka, czy coś co zatrzymuje linkę przy pedale?
pozdrawiam
Jakiś czas temu pisałem o luźnej klapce ssania w gaźniku Pierburg 2e3. Po podpowiedziach Kolegów z Forum sprawdziłem sprężynę i jej mocowanie w urządzeniu rozruchowym - wszystko jest tam OK. Klapka w dalszym ciągu przyjmuje przypadkowe położenie. Po dłuższych oględzinach zauważyłem, że z mechanizmu urządzenia rozruchowego na oś klapki nie jest przenoszony żaden ruch. Gdzieś coś nie "trybi". Czy ktoś z Was miał już taki problem? Myślę o tym, żeby odkręcić pokrywę gaźnika wraz z urządzeniem rozruchowym, żeby mieć swobodny dostęp do całego ustrojstwa. Czy to dobry pomysł? Ktoś ma jakieś sugestie? Prosiłbym o podpowiedzi osoby, które znają się na tych gaźnikach.
I drugi problem - wczoraj wyczepiła mi się linka gazu z pedału. Po ponownym zamocowaniu i kilkunastokrotnym użyciu pedału wyczepiła się ponownie, i tak kilka razy. Czy tam powinna być jeszcze jakaś zawleczka, czy coś co zatrzymuje linkę przy pedale?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:01 przez AndrzejYankes, łącznie zmieniany 1 raz.
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
wypasc raczej nic nie wypadnie bo zbytnio nie ma co , uwazaj tylko na polaczenie wezykow , fotki jakies mam ale zbytnio nie ukazuja tego problemu mozesz jeszcze odkrecic ta kopolke przykrecona na 3 sroby tam jest sprezyna bimetalowa wcisnij lekko gaz i poruszaj tym wystajacym elementem ktory jest polaczony z bimetalem , bedziesz widzial czy klapka sie porusza
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:49 przez Przybek, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Tym elementem od bimetalu poruszałem - zero reakcji Ruch wogóle nie przenosi się na klapkę. A samą klapką mogę ruszać bez żadnego oporu
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:55 przez AndrzejYankes, łącznie zmieniany 1 raz.
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości