Chronicznie padajacy nowy i stary akumulator:/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Chronicznie padajacy nowy i stary akumulator:/
witam
problem zaistnial w III generacji vw sil. abs
wiem gdzie prad ucieka a mianowicie po wyjeciu bezpiecznika nr 21 problem znika
lampki w bagazniku nie mam w schowku tez takze nie sa problemem wypiete radio sprawdzalem alternator rozrusznik pompke centralnego tez i wciaz nie wiem co jest a walcze juz od paru dni:/
miernik pokazywal pozeranie 0.20 mA
szukalem na forum lecz nic z zamieszczonych porad w podobnych watkach nie rozwiazalo problemu (wiec prosze mnie nie kierowac do wyszukiwarki:)
[ Dodano: 25 Wrz 2007 21:52 ]
tak poza tym ile same wyswietlacze llicznika powinny pozerac pradu?
z gory dziekuje za wszelkie rady i porady
problem zaistnial w III generacji vw sil. abs
wiem gdzie prad ucieka a mianowicie po wyjeciu bezpiecznika nr 21 problem znika
lampki w bagazniku nie mam w schowku tez takze nie sa problemem wypiete radio sprawdzalem alternator rozrusznik pompke centralnego tez i wciaz nie wiem co jest a walcze juz od paru dni:/
miernik pokazywal pozeranie 0.20 mA
szukalem na forum lecz nic z zamieszczonych porad w podobnych watkach nie rozwiazalo problemu (wiec prosze mnie nie kierowac do wyszukiwarki:)
[ Dodano: 25 Wrz 2007 21:52 ]
tak poza tym ile same wyswietlacze llicznika powinny pozerac pradu?
z gory dziekuje za wszelkie rady i porady
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to szukaj po kolei we wszystkich odbiornikach prądu na bezpieczniku 21. szyberdach, , zapalniczka, licznik nie pamiętam co tam jeszcze. Wypinaj wtyczki od tych elementów może coś wyjdzie w końcu.
Ostatnio zmieniony wt wrz 25, 2007 22:16 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.
mozliwe ze zle ustawilem miernik ew. zle odczytalem (nie mam stycznosci z elektryka i elektronika) z akumulatorem mam problemy od kiedy mam vw (3lata:) problem zwykle ujawnial sie zima (lato zero problemu) nowy aku mam juz 2 takze na 100% cosik nie jest dobrze z tym
jak dobrze ustawic miernik i zmierzyc i namierzyc to dziadostwo??
i ile moze ciagnac same wyswietlacze licznika podczas spoczynku??
jak dobrze ustawic miernik i zmierzyc i namierzyc to dziadostwo??
i ile moze ciagnac same wyswietlacze licznika podczas spoczynku??
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 09:34 przez jurgiel, łącznie zmieniany 1 raz.
zacznijmy od początku - pobór prądu jest bo to ustaliłeś - odepnij zegary (zdejmujes zobudowę - wypinasz wtyczkę) miernikiem - jaki pobór prądu - jak taki sam lub minimalnie mniejszy - to nie zegary. Dalej - zapalniczka - możliwe ze to ona ale żeby wykluczyć musisz się dostać do wtyczki i wypiać. Po kolei każde urządzenie aż znajdziesz sprawcę - wypinajac po kolei sprawdzasz pobór - nie licz na mądrą głowę co z odległosci 500km powie ci co daje zwarcie
czyli jednym slowem pobor do ok 40mA jest norma? zima nie masz problemow z odpalaniem?Matador pisze:sprawdziłem przed chwilą - u mnie 22mA po włączeniu alarmu rośnie do 35mAjurgiel pisze:tak poza tym ile same wyswietlacze llicznika powinny pozerac pradu?
moze przesadzilem z wielkoscia kumulatora i jest wiecznie niedoladowany? kupilem 60Ah do silnika 1.8 abs na alternatoze mam napisane 70A
nie ma lzejszej drogi niz robierac pol auta?? tzn czy w skrzynce z tylu nie moge wypinac wszystkiego osobno? jak ja zdemontowac?
przedewszystkim należałoby ustalić jaki to pobór prądu w końcu bo napewno nie 0.20mA jeśli już to 20mA lub 200mA..
jeśli 20mA to jest git
jeśli 200mA to też bym nie tragizował, choć już za dużo..
ostatnio zostawiłem na zapalonych pozycyjnych auto na weekend i odpalił bez problemu..
prędzej bym stawiał na akumulator lub ładowanie..
jeśli spada prąd po wyjęciu bezpiecznika to trzeba by sprawdzić wszystko co jest na tym bezpieczniku aż w końcu znajdziesz..
ewentualnie jakaś syrena alarmowa z wbudowanym akumulatorem , może ktoś coś założył dziwnego?
[ Dodano: 26 Wrz 2007 11:40 ]
[ Dodano: 26 Wrz 2007 11:42 ]
jeśli 20mA to jest git
jeśli 200mA to też bym nie tragizował, choć już za dużo..
ostatnio zostawiłem na zapalonych pozycyjnych auto na weekend i odpalił bez problemu..
prędzej bym stawiał na akumulator lub ładowanie..
jeśli spada prąd po wyjęciu bezpiecznika to trzeba by sprawdzić wszystko co jest na tym bezpieczniku aż w końcu znajdziesz..
ewentualnie jakaś syrena alarmowa z wbudowanym akumulatorem , może ktoś coś założył dziwnego?
[ Dodano: 26 Wrz 2007 11:40 ]
dlaczego miałbym mieć problemy?? 40mA to żaden prąd ,dwie diody LED pobierają więcejjurgiel pisze:czyli jednym slowem pobor do ok 40mA jest norma? zima nie masz problemow z odpalaniem?
[ Dodano: 26 Wrz 2007 11:42 ]
ja mam Centrę 43Ah jeśli dobrze pamiętam , na temat akumulatora nie będę się wypowiadał ,bo kiedyś na forum jak napisałem ,że większy niepotrzebny to wszyscy na mnie wsiedli..jurgiel pisze:moze przesadzilem z wielkoscia kumulatora i jest wiecznie niedoladowany? kupilem 60Ah
samo "m"?? żebyś na mV nie ustawiłjurgiel pisze:nie ma na nim jasno okreslonych mA jest tylko "m" wlasciwe ustawiam
ilość zer po przecinku to kwestia dokładności odczytu..
przy prądzie przykładowo 35mA będziesz miał np.:
0.035 przy trzech zerach po przecinku
,a przy dwóch zerach poprostu 0.03 lub 0.04
żebyś na mV nie ustawił
ilość zer po przecinku to kwestia dokładności odczytu..
przy prądzie przykładowo 35mA będziesz miał np.:
0.035 przy trzech zerach po przecinku
,a przy dwóch zerach poprostu 0.03 lub 0.04[/quote]
mialem ustawione dwa zera po przecinku na owym "m" i wskazywalo 0,22 czyli troszke za duzo chyba ze mialem ustawic na cos innego:/ na jakie oznaczenie konkretnie mam ustawic miernik bo juz nie wiem czy zle mierze a jestem zielony w temacie
ilość zer po przecinku to kwestia dokładności odczytu..
przy prądzie przykładowo 35mA będziesz miał np.:
0.035 przy trzech zerach po przecinku
,a przy dwóch zerach poprostu 0.03 lub 0.04[/quote]
mialem ustawione dwa zera po przecinku na owym "m" i wskazywalo 0,22 czyli troszke za duzo chyba ze mialem ustawic na cos innego:/ na jakie oznaczenie konkretnie mam ustawic miernik bo juz nie wiem czy zle mierze a jestem zielony w temacie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości