Dziwny problem z ładowaniem...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt wrz 25, 2007 14:53

wymieniając szczotki z regulatorem poprostu się odkręca sróbki i wkreca nowy regulator ze szczotkami.

Wczensiej mialem ladowanie 13,2V teraz na wyjściu z altka mam ok, 14,6-14,7V.

Posprawdzam te przewody co idzie do altka i od altka...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » wt wrz 25, 2007 17:04

czyli mówiesz że na przewodzie od altka jast 14,6V a na AQ juz zostaje tylko 12,6V. sprawdź przewody może któryś jest przerwany. Wbij sobie kilka szpilek co jakiś odstęp w ten przewód, odpal samochód i sprawdzaj na żażdej kolejnej szpilce jakie jest napięcie. Może i głupi matoda ale skuteczna


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt wrz 25, 2007 19:04

tą metodę jutro spróbuje, z dzisiejszych sprawdzan i wniosków:
Po oczyszczeniu styków przy aku, przy rozruszniku, przy altku, tego czerwonego i wzbudzenia, mialem sprawdzic spadek napięć na przewodzie idącym od altka do aku, wiec bez swiateł tam jest 0,2V, a ze swiatłami 0,4V

Mialem tez sprawdzic ile napięcia dochodzi do tego przewodu wzbudzenia, no więc minus biore z aku, a + z tego niebieskiego przy altku, no i wychodzi nie całe 13V

A teraz taka ciekawostka...

Na zapalonym samochodzie na światłach, gdy minus i plus wezmę z aku, mam 12,98V, a gdy minus czyli masę wezmę z altka, a plus z aku, to wychodzi mi na swiatlach 13,99V

Czyli miedzy minusem z aku a minusem z alternatora mam 1V roznicy .....???

o co tu chodzi ????

No i wtedy jeżeli mase biore z altka, to na akumulatorze na plusie mam 14,2V bez świateł.

A jak biore Minus z aku to mam 12,98V..... :crazy:


Co radzicie ?! :grrr:
Ostatnio zmieniony wt wrz 25, 2007 19:06 przez chosen, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

diodakos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn maja 16, 2005 19:42

Post autor: diodakos » wt wrz 25, 2007 19:23

sprawdź masę silnika z nadwoziem



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt wrz 25, 2007 19:42

no mam taką pożądną grubą, nie dawno niby zakładana ..

[ Dodano: 26 Wrz 2007 19:06 ]
cos mam wlasnie nie tak z masą, bo gdy dotykam miernikiem do plusa z aku i masy z altka czy boloku silnika to mam ponad 14V...a do minusa mam 12,6 cos takiego...
Zrobilem narazie tak ze pociągnolem przewood od masy altka do minusa, i teraz mam ciut lepiej, (tylk oze cienki kabel;/ bo grubego nei było), bo mam teraz na klemach akumulatora po 13V, znaczy na pcozatku pokazuje 12,99 a potem rośnie. a na włączonych swiatłach mam 12,45, mowie tu o tym keidy silnik chodzi. Czyli jest lepiej, bo wczensiej na swiatlach mialem 11,82... :goof:


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości