VW(różne modele) dziwne drgania budy podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VW(różne modele) dziwne drgania budy podczas jazdy

Post autor: szorka » wt cze 07, 2005 21:32

Model nie gra tu roli chodzi mi o wasze opinie- wszystkie sprawdzę.

Podczas jazdy np: tak po 20km godzinie silnik nagle jakby palił na 3 gary trzęsię się cała buda , wszystkie plastiki trzeszą ogólnie wrażenie jakby auto miało się rozsypać, po chwili a może po kilkukrotnej redukcji i zmianie biegów znowu cisza i spokój silnik pięknie ciągnie i nic się nie trzęsie.
Moje typy to:
-wydech katalizator zapycha się i rzuca wydechem który bije w budę
-sprzęgło, coś ze skrzynią zwichrowane i rzuca skrzynią i silnikiem
-któraś z poduszek (ale dlaczego pózniej się uspokaja)
-przepływka lub świeca wysiada i dlatego tak rzuca silnikiem

Dodam tylko że nie ma żadnej prawidłowości- przy różnych obrotach , przy róznych prędkościach, w róznej temperaturze i czasie

Bardzo liczę na waszą pomoc :pub:


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr cze 08, 2005 11:41

ja tak miałem, najpierw mi złapał błędy komp i palił duzo i dymił na czarno, jakby powietrza nie dotawał i sie zalewał i troche żucało bo jakieś dziwne obroty miał.
Potem na trasie do zakopca doszedłem do wniosku ze to sąda lambda, bo jade nagle traci moc, zachwile znów ja odzyskuje i tak w kółko, i przy okazji troche silnik trząsł karoserią. dodam ze tak sie działo właśnie w róznych momętach niezależnie od predkości, tylko jak go wkręciłem na wyższe obroty to teoretycznie było ok.
sporawdziłem błędy io nic ni epokazał, ale odpiełem sonde na wszelki wypadek i pracował jak mażenie, zmienięłm sobnde i pracuje równiutko i bez zastrzeżen. Może masz podobnie, silnik taki jak mój:)


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » śr cze 08, 2005 12:20

Witam,

Ja posiadam nieszczesny silnik PN [mk2] i przed dluzsza trasa chcialbym sprawdzic dzialanie sądy. Prosze o info gdzie ona sie znajduje :panna: bo nie bardzo wiem...

Dzieki.



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » śr cze 08, 2005 12:33

Dziadoo pisze:Witam,

Ja posiadam nieszczesny silnik PN [mk2] i przed dluzsza trasa chcialbym sprawdzic dzialanie sądy. Prosze o info gdzie ona sie znajduje :panna: bo nie bardzo wiem...

Dzieki.
szukaj od kolertora w dół do środkowego tłumika gdzieś tam musi być :grin:



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr cze 08, 2005 15:14

z tyłu silnika troche w dół, jakieś 30cm od gaznika na kolektorze wydechowym.
jak wygląda już chyba ni emusz episać, powinien z niej wychodzić w każdym razie kabelek.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » śr cze 08, 2005 21:41

Ja mam pytanko- czy w RF jest sonda lambda??



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » czw cze 09, 2005 06:33

jakieś inne pomysły?


www.vwsquad.prv.pl

Ktulu

Post autor: Ktulu » czw cze 09, 2005 08:25

A słychać stuknięcia przy redukcji i szybkich zrywach? Jeżeli nie to poduchy raczej można wykluczyć...



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » czw cze 09, 2005 14:29

nie słychać stuknięć to coś jakby wydech spadł z wieszaka i uderzał w budę, czuć nawet na pedale sprzęgła i kierownicy wyrażnie drgania - ale po jakikmś czasie wszystko wraca do normy :crazy:


www.vwsquad.prv.pl

marcin666

Post autor: marcin666 » czw cze 09, 2005 14:59

jeżeli silnik jest bezynowy moszes sprawdzic czy przewody nie mają przebicia. w dyosunku do diesla jeżeli by zaczą kopcic to końcówki wtrysków można by było sprawdzić, a odnośnie benzyny jak byś już wymieniał przewody można by było wymienić również świece polecam NGK



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » wt cze 14, 2005 16:20

rozwiązanie problemu kosztowało mnie 30,-















zapchany katalizator :grin:


www.vwsquad.prv.pl

szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » wt cze 14, 2005 21:42

niech zgadnę: za taką cenę jedyne co zrobileś z katalizatorem to go wyciąłeś? Wstawiłeś w miejsce zwykłą rurę?



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » wt cze 14, 2005 22:43

wytłukłem ze środka zapchany i stopiony wkład


www.vwsquad.prv.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości