Membrana w przepustnicy ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Membrana w przepustnicy ??

Post autor: antek_wb3 » wt wrz 25, 2007 14:38

Witam!

Mam problem gadałem z mechanikiem powiedzial mi ze nie rowne obroty w autku wynikaja z uszkodzonej membrany w przepustnicy...(własciwie to pali tylko na gazie bo na benzynie cos nie chce ) mowil tez ze jak to znajde to tylko na zlomie... ja nie wiem nawet jak to wyglada i gdzie tego szukac w aucie... sadzicie ze dostane to wogole gdzies... powoli zbliza sie zima i watpie zeby odpalał na gazie juz teraz ma z tym problemy ?? Prosilbym o pomoc moze ktos spotkal sie juz z tym ?? jest to model 1.8 90 KM



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt wrz 25, 2007 16:16

Daj fotkę o co chodzi, nie napisałeś nawet czy masz gaźnik czy wtrysk.
Ostatnio zmieniony wt wrz 25, 2007 16:17 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » wt wrz 25, 2007 16:37

nom dobrze paweł mówi podaj więcej informacji


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt wrz 25, 2007 20:30

antek_wb3 pisze:powiedzial mi ze nie rowne obroty w autku wynikaja z uszkodzonej membrany w przepustnicy...(
Witam
Domyslam się że chodzi o membranie w siłwoniku ssania(pull-down) . Ale chłopie napisz czy to mowa o gaxniku czy wtrysku bo były 1,8 na gaźnikach(GU, RH) i na wtrysku
(cała reszta)
:))


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » śr wrz 26, 2007 18:16

No z tego co rozmawialem z mechanikiem jest na wtrysku ( ponoc nawet wielopunktowy ) jakby co to mam dla was fotke...

Hmm.. od tego czasu duzo sie juz stalo :/ wczoraj mialem przyjemnosc nim jechac i skonczyl mi sie gaz :/ krecilem go na benzynie i nie odpalil aku mi siadlo :/ teraz to wogole jest parodia odpala mi na gazie na klasniecie ale po ok 30 sekundach gasnie no chyba ze wstawie mu ostro i nie zwalniam do niskich obrotow to jakos idzie ale jak zwolnie przed skrzyzowaniem znowu pada tak jakby sie dławił za malo powietrza czy cus aaaa na benzynie tez chodzi ale jak sie rozpedze zredukuje dobrze i przerzuce na benzyne to juz chodzi przynajmniej wczesniej tak bylo teraz nie wiem :/

- co o tym myslicie SONDA czy ta membrana ??

[ Dodano: 26 Wrz 2007 18:51 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr wrz 26, 2007 20:51

Witam
Hmm ciężka sprawa z tym gaśnieciem. Skoro gaśnie to tak jakby wolnych obrotów nie było. A za wolne odpowiada sonda lambda , czujnik temperatury i to co za pośrednictwem tych 2 bajerów steruje pracą na biegu jałowym czyli silnik krokowy.
Ale nie sądze aby w tych silniczkach krokowych była jakas membrana. One są sterowane elektrycznie własnie poprzez sygnały od czujnika temperatury i sondy lam.
:D
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 20:53 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » śr wrz 26, 2007 21:29

hmmm... musze Ci powiedziec ze z czujnikiem temperatury tez byle jakies problemy ale wczesniej to jakos nie przeszkadzalo... poprostu temp mial dobra a kontrolka czasem mrugala ale nie wydaje mi sie zeby to mialo cos wspolnego z tym gasnieciem tj mowilem on jakby sie dusil na wolnych obrotach

[ Dodano: 26 Wrz 2007 21:31 ]
filtr powietrza byl wymieniany jakies 4 tyg temu... od czego mam zaczac ??



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw wrz 27, 2007 13:23

antek_wb3 pisze:czujnikiem temperatury
Kolego nie chodzi mi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ja mówie o czujniku temperatury który podaje sygnały do silnika krokowego.
Mam golfa na ganiku ale poniekąd wiem że on jest częśto koloru niebieskiego. TO jego sprawdź.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » czw wrz 27, 2007 15:40

Jak sprawdzic czy jest z nim wszystko wpozadku ? Ma ktos jeszcze jakies pomysly :( zbieram info o kazdej mozliwosci prszez weekend bede dzialal

[ Dodano: 27 Wrz 2007 15:41 ]
myslisz ze jak go juz wyciagne to powinien normalnie chodzic ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości