zły poziom płynu, czym uzupełnić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

energetyczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
Lokalizacja: Gdańsk - okolice

zły poziom płynu, czym uzupełnić?

Post autor: energetyczny » pn wrz 24, 2007 12:53

Witam kolegów :bigok:
Dzisiaj z ciekawości odkręciłem taki mały czarny zbiorniczek (zielona nakrętka z symbolem kierownicy) obok zbiornika płynu do spryskiwaczy. Jak podejrzewam jest to płyn do wspomagania kierownicy. Poziom płynu niestety poniżej minimum. Czy uzupełnić niedobór? Czy może wymienić cały na świeży?
Pozdrawiam



Mash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:08
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mash » pn wrz 24, 2007 13:05

spokojnie mozesz dolac, zielonego plynu lej do samej kreski max


pozdrawiam



energetyczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
Lokalizacja: Gdańsk - okolice

Post autor: energetyczny » pn wrz 24, 2007 13:17

Jakiej firmy najlepiej wlać płyn? Występuję inne kolory czy tylko zielony? Po wytarciu bagnetu o chusteczkę kolor płynu był bardziej żółtawy niż zielony.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » pn wrz 24, 2007 14:04

O ile mnie pamieć nie myli to olej G 002 000, lub zamienniki np z febiego 06161 - olej syntetyczny kolor zółtawy, zielony kolor to mineralny - chociaz z tymi kolorami to jest zawsze problem.
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2007 14:11 przez korfanty, łącznie zmieniany 2 razy.



Mash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:08
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mash » pn wrz 24, 2007 16:47

ja mam w mkIV akurat zielony dlatego myslalem ze tez taki posiadasz :P takze sorki za zamieszanie. szczerze mowiac to udac sie do serwisu i kup buteleczke oryginalnego jest minimalnie drozsza od zamienika a masz pewnosc ze to dobry plyn. dodatkowo kontroluj czy plynu nie ubywa bo moze przekladnia gdzies cieknie, zwracaj uwage czy nic nie piszczy jak krecisz kierownica i czy nie masz takiego efektu ze jak krecisz w jakas strone to kierownica lekko jakby chciala isc w druga strone

pozdrawiam



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » pn wrz 24, 2007 17:53

Poziom oleju w zbiorniczku od wspomagania przy zimnym silniku powinien sięgać oznaczenia MIN na mierniku z dokładnością plus minus 2 milimetry; przy rozgrzanym silniku-między kreskami MIN a MAX. Poziom należy mierzyć przy całkowicie zakręconej pokrywie.



energetyczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
Lokalizacja: Gdańsk - okolice

Post autor: energetyczny » wt wrz 25, 2007 10:27

Witam
stwierdziłem że skoro dokładnie nie wiem co mam wlane w układ wspomagania to wymienię cały płyn. Mam teraz problem bo z tego co się dowiedziałem wlewa się albo syntetyka albo mineralny. Jaki ma być płyn wskazuje oznaczenie na zbiorniczku CHF 7.1 albo CHF 11s. Niestety u mnie nie mogę znaleźć tego zapisu. Czy któryś z kolegów posiadaczy golfa mógłby sprawdzić co ma u siebie? Mam IV 1.6 AKL z 1998r.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości