Przyrząd do wkręcania tłoczka tył

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Przyrząd do wkręcania tłoczka tył

Post autor: Radion » ndz wrz 23, 2007 13:31

Witam,

Muszę zmienić tarcze i klocki z tyłu. Czy taki przyrząd będzie pasował: http://moto.allegro.pl/item243506912_ha ... tesam.html

Klocki i tarcze też mam zamiar kupić na Allegro, komplet tarcze Brembo + klocki Ferodo można kupić za ~220zł z przesyłką - warto zakupić taki zestaw?
Jakie wybrać klocki? Ferodo premier, czy Ferodo target?

Pozdrawiam
Radek



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz wrz 23, 2007 18:52

wybierz ferodo premier, target sa słabe
Podeslij mi prosze link do tego zestawu co kupujesz, moze u mnie bedize taniej.
Co do tego przyrządu to sprzedawca nie podał wymiarów no ale to jest raczej uniwerslne i powinen pasować na 95%. Inna sprawa to taka ze jesli tloczek sie wkręca to nie potrzeba przyzadu zeby go schować, wystarczy nim odpowiednio długo kręcić w odpowiednią stronę :)
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » ndz wrz 23, 2007 19:04

sas_gti pisze:Podeslij mi prosze link do tego zestawu co kupujesz, moze u mnie bedize taniej.
Jeden zestaw: http://www.allegro.pl/item247226798_tar ... skoda.html

Drugi zestaw:
http://www.allegro.pl/item244726185_tar ... n_tyl.html



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz wrz 23, 2007 19:33

Taki zestaw kosztował by u mnie 199 zł. (2x BREMBO 08.7165.14 + FERODO PREMIER FDB 1083)
moge wystawic aukcję jesli chcesz. Zaopatrywałem juz kilka osób na forum, miedzy innymi cowboy brał ode mnie dwa razy komplet tarcz brembo i klocków ferodo, jakubu i jeszcze kilka osób. Mozesz ich zapytac o opinię.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2007 19:34 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz wrz 23, 2007 22:01

sas_gti pisze:Inna sprawa to taka ze jesli tloczek sie wkręca to nie potrzeba przyzadu zeby go schować, wystarczy nim odpowiednio długo kręcić w odpowiednią st
no kolego nie dokońca masz racje, tłoczek nie tylko sie wkręca ale też wciska (tył), oczywiście trzeba wkręcać ale także asekurować przed wysunięciem czyli wciskać, sam to robiłem przez 15 minut wkręcałem i ledwo założyłem na stare klocki żeby zajechać do warsztatu żeby to zrobili tak jak powinno

a ten przyrząd jest OK


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » ndz wrz 23, 2007 22:27

Radion pisze:Czy taki przyrząd będzie pasował:
Bedzie pasowal tylko po co wywalac kase? Bierzesz kawalek rurki o odpowiedniej srednicy szlifujesz ja tak aby wystawaly dwa "cycki" (patrzysz na tloczek) . Te "cycki" sa po to aby weszly w wyciecia w tloczku. No i krecisz przyrzadem swojej roboty jednoczesnie wciskajac. Da sie to zrobic zabka i palcem (jesli masz cierpliwosc :P ).



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz wrz 23, 2007 23:58

Taką maszynkę do wciskania klocków robi się samemu , gruby kawalek blachy pożadn a śruba . wsadzasz blache miedzy te casiski i wkecasz 5 min roboty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

greg

Post autor: greg » pn wrz 24, 2007 09:29

grandilodz, co ty mu proponujesz - po takim przyrządzie to on zaciski będzie miał do wymiany. Majek666, ja ostatnio wymieniałem - nie mając przyrządu - wziąłem przyrząd do zdejmowania końcówek drążków kierowniczych - zasada działania jak grandilodz, narysował , przedłużkę na śrubę i klucz francuski - lekko obracając tłoczkiem w koło (tak jakbyś wkręcał) wkręcałem powoli śrubę, nic takiego jak opisał kulon-x, się nie działo



Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » pn wrz 24, 2007 10:58

greg pisze:Majek666, ja ostatnio wymieniałem - nie mając przyrządu
Ja tez :)



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn wrz 24, 2007 14:05

greg pisze:nic takiego jak opisał kulon-x, się nie działo
ja opisałem jak się u mnie działo, tłoczka nie dałem rady wcisnąć przy jednoczesnym wkręcaniu, a kolega zadał pytanie czy coś takiego będzie pasowało - więc i odpowiedź była adekwatna do pytania ale nie ukrywam że da się to zrobić domowym sposobem z odpowiednią ilością cześci
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt wrz 25, 2007 14:47 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » wt wrz 25, 2007 07:27

Hej!

Pytanie: jeżeli wymiana klocków w warsztacie Boscha kosztuje 50pln (tył) to po co płacić za przyrząd 200? Zwróci ci się za 4 wymiany o ile nie uwalisz zacisków ;-). A tak ogólnie to da sie domowym sposobem, jak koledzy piszą. Jak będziesz miał fart i tłoczki chodzą lekko to zwykłymi płaskoszczypcami je wciśniesz i wkręcisz. (u mnie poszło gładko, ale u znajomego już nie i skończył i tak w warsztacie).


Pozdrawiam Grzesiek.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt wrz 25, 2007 16:39

scss pisze:wymiana klocków w warsztacie Boscha kosztuje 50pln (tył) to po co płacić za przyrząd 200
przyrząd ksoztuje 32 a nie 200



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » śr wrz 26, 2007 06:35

sas_gti pisze:przyrząd ksoztuje 32 a nie 200
Przepraszam, źle się doczytałem :oops: . A za 32 to się opłaca ;-)


Pozdrawiam Grzesiek.

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » śr wrz 26, 2007 17:34

Majek666 pisze:Bierzesz kawalek rurki o odpowiedniej srednicy szlifujesz ja tak aby wystawaly dwa "cycki" (patrzysz na tloczek) . Te "cycki" sa po to aby weszly w wyciecia w tloczku.
Witam,

A orientuje się ktoś jaki jest rozstaw tych wycięć w tłoczku?

pozdr.
Radek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości