nad popielniczka w części środkowej deski rozdzielczej sa 4 zaślepki, po bokach 2 duże a na środku 2 małe, pon małymi sa ukryte 2 wtyczki, czarna i biała, to własnie to złącze...
Dręczy mnie tylko 1 fakt, które złącze co wysyła i co odbiera, ma moze ktos opis?? Chce sobie zobic kabelek samemu (prościzna) lecz nie chce sobie auta uwalic...bo to by masakra była....
Ok, znalazłem w czeluściach mojego dysku info z połączeniami na 2 wtyczki, wyglada to tak:
.....czarna..............biała
...._______........______
2..I...........I......I.............I.4
3..I...........I......I.............I.5
.....\_____/........\_____/
2-masa, 3- zasilanie 12V, 5 -linia transmisji K
Złącze dignostyczne w mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja mam auto z 93r, (model 94) i złącze diagnostyczne jest koło popielniczki.Aby się do niego dostać trzeba wyjąć popielniczkę i przesunąć zaślepkę w lewą stronę.Będzie tam gniazdo 16 pinowe.Jeżeli masz starsze auto to nad popielniczką, pod zaślepkami znajdują się dwie kostki.
Z racji tego,że nie chodzą z tym interfejsem programy DOSowe używam VAG-COM.Różnice pomiędzy wersją zarejestrowaną a nie jest taka,że w ersji nie zarejestrowanej masz mniejszy dostęp do opcji i opis niektórych błędów nie jest wyświetlany.
Z racji tego,że nie chodzą z tym interfejsem programy DOSowe używam VAG-COM.Różnice pomiędzy wersją zarejestrowaną a nie jest taka,że w ersji nie zarejestrowanej masz mniejszy dostęp do opcji i opis niektórych błędów nie jest wyświetlany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości