Kontrolka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

babybash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 23:40
Lokalizacja: włocławek

Kontrolka oleju

Post autor: babybash » sob wrz 22, 2007 23:55

Witam vw maniaków.Mam taki mianowicie problem,pikająca i mrygająca kontrolka oleju.Dzieje sie tak gdy autko podczas jazdy dostanie ok 3tys obrotów,.Mam golfa mk3 ;1,4 ;95',licznik firmy TRW wyskalowany do 220km/h i 7tys obrotów.Został tez wymieniony czujnik cisnienia oleju na niebieski,ponieważ myślałem ze to jest przyczyna czujnika lecz nic nie pomogło.Proszę o pomoc jaka jest tego przyczyna lub jak da sie to zlikwidować,z gory bardzo dziękuje.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz wrz 23, 2007 10:57

Jaki masz filtr oleju jak filtron to normalny objaw

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

babybash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 23:40
Lokalizacja: włocławek

Post autor: babybash » ndz wrz 23, 2007 11:54

niepamietam jaki mam filtr będę musiał sprawdzić i co bym musiał zrobić wymienić na inny ??



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz wrz 23, 2007 12:41

Atomic10 pisze:Jaki masz filtr oleju jak filtron to normalny objaw

Pozdrawiam
Ja mialem u siebie tez takie objawy zmienialem filtry i nic nie pomoglo, wczesniej zrobilem remont silnika z wymiana pompy oleju i tez dalej jest to samo.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2007 12:47 przez gtx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » ndz wrz 23, 2007 14:29

Źle wykonany remont...


Konto usunięte.

dannymk3

Post autor: dannymk3 » ndz wrz 23, 2007 14:32

ale wydaje mi sie ze to wina licznika,bo mialem wczesniej licznik i nic niebylo,ale licznik zostal uszkodzony i musialem wymienic na inny,ten co jest w opisie na poczatku.Mysle ze ten licznik jest od mocniejszego silnika.(z tego co slyszalem do mocniejsze silniki maja po 2 czujniki a w 1,4 jest tylko 1)i moze niedostaje sygnalu z drugiego czujnika i dla tego jest taka usterka ze pika kontrolka.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 23, 2007 15:09

1,4 ma również dwa czujniki, objaw wskazywałby że nie działa ten od wyższego ciśnienia (0,14 mpa), lub nie jest właściwie podłączony do licznika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » ndz wrz 23, 2007 15:53

Popierwsze OPCJA SZUKAJ
Temat mrugającej kontrolki był poruszany milion razy.

Po drugie jedz sprawdzić do warsztatu ciśnienie oleju na zimnym i rozgrzanym silniku i jak to będzie ok to dopiero szukasz usterek w instalacji.


Obrazek Obrazek

dannymk3

Post autor: dannymk3 » pn wrz 24, 2007 00:26

czujniki i cisnienie jest ok bo byl podlaczany pod komputer i nic niewykazalo oprocz przepusticy ktora jest do wymiany,bo obroty skacza,a spowodowane jest to przez wytarcie sie przepustnicy na wolnych obrotach.Silnik ma zbyt male obroty wachaja sie od 600-800 obr.A propo gdzie jest ten 2 czujnik cisnienia?Pozdro



michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » pn wrz 24, 2007 01:01

Spotkałem się z tym. W samochodzie był nieszczelny akumulator, i przepaliło kabelek w wiązce pod akumulatorem. Sprawdź też ładowanie. Jak nie ma wzbudzenia alternator, albo coś z napięciem ładowania to też smarowanie będzie piszczeć.


michal0604

dannymk3

Post autor: dannymk3 » pn wrz 24, 2007 09:33

OK,dzis sprawdze akumulator i zobaczymy czy cos z tego wyjdzie??Pozdro



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn wrz 24, 2007 09:54

dannymk3 pisze:czujniki i cisnienie jest ok bo byl podlaczany pod komputer i nic niewykazalo oprocz przepusticy ktora jest do wymiany,bo obroty skacza,a spowodowane jest to przez wytarcie sie przepustnicy na wolnych obrotach.Silnik ma zbyt male obroty wachaja sie od 600-800 obr.A propo gdzie jest ten 2 czujnik cisnienia?Pozdro
piszesz ze czujniki ok, a nie wiesz gdzie one sa - troche to dziwne ... z tego co wiem to komputer nie lapie danych z czujnikow cisnienia oleju ! zeby byc pewnym cisnienia to nalezy wykrecic czujnik i zmierzyc cisnienie manometrem, a czujniki mozna sprawdzic na przebicia omomierzem :bigok:


TDPower

dannymk3

Post autor: dannymk3 » pn wrz 24, 2007 20:52

czujnik cisnienia oleju to wiem gdzie jest bo go wymienialem (w glowicy z tylu),a niewiem gdzie znajduje sie ten drugi czujnik.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 24, 2007 21:05

w pobliżu pierwszego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości