GTI - kilka pytań o osiągi i moc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mojama
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob cze 23, 2007 17:21
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: mojama » czw wrz 20, 2007 16:44

MAREK 74 pisze:masz pewnie EDS wyciąg bezpiecznik z ABSu i poróbuj
Wyjąłem bezpiecznik i przetestowałem, tak to wyglądało:

http://pl.youtube.com/watch?v=9bJor5wMzQ0

Niby piszczę ale czy odczuwam różnicę to nie potrafię stwierdzić - po prostu nie ma kolosalnej zmiany, a poza tym to mógł być zbieg okoliczności że tak udało mi się zapiszczeć, bo potem juz z bezpiecznikiem zapiszczałem niewiele gorzej tak więc może to jednak kwestia wyczucia sprzęgła :)

Wojtes3mkIII dzięki za filmik, osiągi wyglądają podobnie jeśli nie identycznie.
Może ktoś jeszcze zapoda filma.

pozdrawiam,



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt wrz 21, 2007 00:27

mojama , Modele 1.8T po 2001r tylko w wersji 25jahre maja fabrycznie 180KM.
Ostatnio zmieniony pt wrz 21, 2007 00:27 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr lut 28, 2007 19:19
Lokalizacja: to wiesz?

Post autor: tmk » pt wrz 21, 2007 08:51

mojama pisze:Może ktoś jeszcze zapoda filma.
Jak będę wracał z pracy to postaram się nagrać

--EDIT--
Z przejścia dla pieszych. Tylko tyle udało mi się nagrać jak na razie.
Ostatnio zmieniony pt wrz 21, 2007 19:28 przez tmk, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
mojama
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob cze 23, 2007 17:21
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: mojama » pt wrz 21, 2007 22:17

tmk pisze: Z przejścia dla pieszych. Tylko tyle udało mi się nagrać jak na razie.
Hmm, zmierzyłem czas i też masz ponad 8 sekund. Myślę, że możesz jeszcze coś urwać bo troche straty było przy wrzucaniu dwójki (wskazówka na długo stała).
Z tego co widzę ze stopki masz 180 koni czyli wygląda na to, że różnica między 150 a 180 jest niewielka.


pozdrawiam,



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pt wrz 21, 2007 22:59

ja tam swoim nie mogę zapiszczeć bo zaraz mi ta cała elektronika wszystko wali i lipa.mój też gti tylko w dieselku ale daje radę bo też ma coś ponad 8 sekund do paki.


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
tmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr lut 28, 2007 19:19
Lokalizacja: to wiesz?

Post autor: tmk » sob wrz 22, 2007 09:16

mojama pisze:Z tego co widzę ze stopki masz 180 koni czyli wygląda na to, że różnica między 150 a 180 jest niewielka.
Wymienię niedługo przepływomierz bo martwy jest zupełnie i nagram ponownie. Może do tego czasu poćwiczę startowanie.



Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » czw paź 18, 2007 00:09

Mój GTI silnik AUM 153PS z hamowni
Ja startuje z 3tyś obrotów bo jak zakręce wyżej to stoje i pale kapcia. Oczywiście z wyłączonym ESP.

Ale mam inny problem.
Start 3 tysiące obrotów i pięknie ciągnie do kończa ok 60km/h może ciut więcej,
zmieniam na 2 bieg i jest spore przymulenie ale wystaczy ując na chwilkę gaz i znowu klepnąć do końca i wtedy jedzie pięknie do 110km/h
A jeśli pierwszy bieg jest spokojnie ruszony i wbijam drugi i pełen gaz to autko rozpędza się normalnie.

Oba objawy robieone z wyłączonym ESP.

Ktoś mi powiedział że problem jest tego rodzaju że mój silnik sterowany elektornicznym pedalem gazu, jest bardzo restrykcyjny jeśli chodzi o skład spalin i jeśli na pierwszym biegu komputer zobczy że silnik za bardzo truje to go przydławi na chwilkę by sie skład spalin poprawił (czyli nie otworzy do końca elektronicznej przepustnicy)

Ale jakiś to wyjaśnienie do mnie nie przemawia.


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 390 gości