O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy ma znaczenie w którą stronę ustawiony jest gaźnik na kolektorze? Widzę że wszyscy mają ustawiony gaźnik tak że komora pływakowa jest po stronie kierowcy. Ja kierując się kwestią linki od gazu nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i u mnie komora pływakowa jest od strony pasażera? czy może to stanowić problem w eksploatacji? Auta jeszcze nie uruchamiałem - wolę się zapytać zawczasu, póki nie zamknąłem "projektu"
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
nie ma znaczenia w którą stronę zamocuje się gaźnik-ale tak wszyscy montują bo tak wyszło w poradziepaulb pisze:Czy ma znaczenie w którą stronę ustawiony jest gaźnik na kolektorze? Widzę że wszyscy mają ustawiony gaźnik tak że komora pływakowa jest po stronie kierowcy. Ja kierując się kwestią linki od gazu nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i u mnie komora pływakowa jest od strony pasażera? czy może to stanowić problem w eksploatacji? Auta jeszcze nie uruchamiałem - wolę się zapytać zawczasu, póki nie zamknąłem "projektu"
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto mi doradzi jakie dysze i zwężki najlepiej zastosować do poj. 1.8? (JH)
mój gaźnik to Weber34S2B1
[ Dodano: 26 Wrz 2007 15:06 ]
Nikt? Nikt nie poradzi?
mój gaźnik to Weber34S2B1
[ Dodano: 26 Wrz 2007 15:06 ]
Nikt? Nikt nie poradzi?
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2007 14:07 przez paulb, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
nie nie ma znaczenia, lepszym rozwiazaniem byla by komora plywakowa ustawiona do przodu ale to trudne do wykoniania technicznie.paulb pisze:Czy ma znaczenie w którą stronę ustawiony jest gaźnik na kolektorze? Widzę że wszyscy mają ustawiony gaźnik tak że komora pływakowa jest po stronie kierowcy. Ja kierując się kwestią linki od gazu nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i u mnie komora pływakowa jest od strony pasażera? czy może to stanowić problem w eksploatacji? Auta jeszcze nie uruchamiałem - wolę się zapytać zawczasu, póki nie zamknąłem "projektu"
nic trudnego:paulb pisze:Kto mi doradzi jakie dysze i zwężki najlepiej zastosować do poj. 1.8? (JH)
mój gaźnik to Weber34S2B1
gardziele 24/26
dysze glowne paliwa 120/140
powietrza 180/200
emulsyjne F30/F30
A tak z ciekawostek u mnie. Montuje gaznik Pierburg 2B2 - w sumie to jeszcze niewiele o nim wiem ale sie dowiem mam caly komplet do montazu (gaznik fabrycznie nowy za 30 zl) zobaczymy jak to bedzie smigac - jak zaloze to dam znac
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
czy zdaje mi się czy to ten z dwoma komorami pływakowymi???KamilW pisze:A tak z ciekawostek u mnie. Montuje gaznik Pierburg 2B2 - w sumie to jeszcze niewiele o nim wiem ale sie dowiem mam caly komplet do montazu (gaznik fabrycznie nowy za 30 zl) zobaczymy jak to bedzie smigac - jak zaloze to dam znac
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
ja miałem taki(mam go nawet teraz gdzieś w szpargałach) ale był tak zdezelowany, że nadawał się jedynie na podstawkę pod mikser, wymontowaliśmy z kumplami z santany 1,6, dokładnego oznaczenia silnika nie znam
mam do czegoś takiego jakieś materiały po niemiecku jak byś chciał
mam do czegoś takiego jakieś materiały po niemiecku jak byś chciał
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 04:04 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
szkoda ze po niemiecku ale zapodaj na maila kweglarz@ath.bielsko.pl dzieki
[ Dodano: Pią Wrz 28, 2007 18:48 ]
Dzieki za materialy. A wie ktos wogole ile mocy miala ta SANTANA?? Bo gardziele w tym gazniku to 24 i 28!!!! Wogole jak na razie idzie dobrze, gaznik pasuje na orginalny kolektor, wszystko dziala i mysle ze jutro go zaloze.
[ Dodano: Pią Wrz 28, 2007 18:48 ]
Dzieki za materialy. A wie ktos wogole ile mocy miala ta SANTANA?? Bo gardziele w tym gazniku to 24 i 28!!!! Wogole jak na razie idzie dobrze, gaznik pasuje na orginalny kolektor, wszystko dziala i mysle ze jutro go zaloze.
KamilW, czy moglbys mi doradzic jakie dysze i gardziele zastosowac do 1.3?
Czy ktos z was posiada serwisowke weberka? jezeli tak to prosilbym na meila,bo gaznik mam tylko nie do konca wiem jak go wyregulowac... kg0@wp.pl
Czy ktos z was posiada serwisowke weberka? jezeli tak to prosilbym na meila,bo gaznik mam tylko nie do konca wiem jak go wyregulowac... kg0@wp.pl
Ostatnio zmieniony sob wrz 29, 2007 19:47 przez NLF612, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ogolnie to dobrze jakbys mial gaznik z silnika 1300 to nie bylo by problemu. Ale jak nie to ciezko ci bedzie znalesc inne gardziele i dysze, najprosciej albo dac od razu z 1300 albo nie ruszany z 1500 czyli gardziele 24/26. Pochwal sie co masz za gaznik to ci powiem czym dysponujesz i co sie da z tego zrobic.NLF612 pisze:KamilW, czy moglbys mi doradzic jakie dysze i gardziele zastosowac do 1.3?
mam ale papierowa, porobie chyba fotki i ci przesle na mailaNLF612 pisze:Czy ktos z was posiada serwisowke weberka? jezeli tak to prosilbym na meila,bo gaznik mam tylko nie do konca wiem jak go wyregulowac...
Gdzieś w temacie pisałem jakie ja mam dysze - ale nie są idealnie dobrane.
PS: Na pierwsze jazdy z weberem(a jak jeszcze stożek dasz ) radzę się zaopatrzyć w porządną bańkę paliwa
Aż korci by jeździć na wysokich obrotach rzędu 4-5 tys, co niestety powoduje szalone spalanie jak na 1.3
Jaką masz skrzynie? 4 czy 5 ? Swoją drogą to jestem w 100 % pewny że przyśpieszenie wzrosło w odczuwalny sposób.
PS: Na pierwsze jazdy z weberem(a jak jeszcze stożek dasz ) radzę się zaopatrzyć w porządną bańkę paliwa
Aż korci by jeździć na wysokich obrotach rzędu 4-5 tys, co niestety powoduje szalone spalanie jak na 1.3
Jaką masz skrzynie? 4 czy 5 ? Swoją drogą to jestem w 100 % pewny że przyśpieszenie wzrosło w odczuwalny sposób.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości