Mam problem polegający na uruchomieniu zimnego silnika. Do tej pory palił na dotyk natomiast teraz gdy jest zimny zapala za 3-5 razem co jest dla mnie nieporozumieniem. Ciekawe jest , że po zapaleniu przez jakiś czas załącza się i wyłącza jakiś przekażnik koło bezpieczników i wraz z tym procesem falują obroty.
Czy uszkodzony jest może jakiś przekaźnik od wtrysku, ssania itd????
Dodam , że gdy silnik jest gorący to zawsze pali na dotyk.
Ps. przewody , świecie. filtry itd są nowe....
dzięki za porady
mały problem z VW golf III 1.4 (silnikABD) + gaz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: mały problem z VW golf III 1.4 (silnikABD) + gaz
Hmm dziwna sprawa, może świruje przekaźnik od pompy paliwa?? na benzie i gazie ten sam problem??
Słuchaj nie mam gazu nie wiem jak jest rozwiązany problem przekaźnika od pompy na gazie ale wydaje mi się że nie ma on nic wspólnego jeżeli samochód jest na gazie jeżeli się myle niech ktoś mnie poprawi.
A co do przekaźników to tylko zostaje 3 na górze licząc od lewej- sterowanie silnika ale nie sądze aby to on coś mieszał.
A co do przekaźników to tylko zostaje 3 na górze licząc od lewej- sterowanie silnika ale nie sądze aby to on coś mieszał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 437 gości