Spala 18 litrów benzyny na 100 km :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Spala 18 litrów benzyny na 100 km :(

Post autor: Mrozu23 » czw wrz 20, 2007 19:43

Witam! Problem jak w temacie. Sprawdzalem przewody paliwowe i niemam zadnej dziuru ani nic. Mam silnik 1,3 1984 r benzyna bez lpg na gazniku pierburg 2e3. Kupilem go 3 miesice temu i spalal 7-8 litrów po miescie. Bede wdzieczny za wszelkie koncepcje bo zaden mechanik niechce sie podjac nawet naprawy tego samochodu.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 20, 2007 19:46

coś więcej? Jak wygląda zapalanie, jak się zachowują wolne obroty na zimnym i ciepłym silniku? Jak wygląda moc silnika orientacyjnie?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw wrz 20, 2007 19:47

Mrozu23 pisze:pierburg 2e3.
to on jest sprawcą tego zamieszania trzeba go będzie zregenerować ale mało kto się tym zajmuje

[ Dodano: Czw Wrz 20, 2007 19:50 ]
http://www.gaznik.pl/dane_techniczne_pierburg_2e3.html
http://www.swistak.pl/aukcje/1247148,Ga ... dett-.html
czy to jest ten???

[ Dodano: Czw Wrz 20, 2007 19:51 ]
http://www.vw-club.ru/service/manuals/2E3/



Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Mrozu23 » czw wrz 20, 2007 22:56

Na zimnym silniku brakuje mocy. Dopuki silnik sie nie rozgrzeje to od czasu do czasu gasnie i slabo przyspiesza ale jak jest cieply to jezdzi sie dobrze. WIem ze nie dziala mi ssanie ale to chyba nei jest przyczyna tego ze pali az tyle



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt wrz 21, 2007 00:28

A sprawdzales wezyki od podcisnien itp? jesli jakis bedzie popekany to moze cos sie poprawi po wymianie ...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn wrz 24, 2007 10:24

a jak swiece i kable ? moze chodzi caly czas na "ssaniu" ? sprawdz klapke nad pierwsza gardziela po zdjeciu filtra powietrza - powinna byc full otwarta na cieplym silniku ...

http://rapidshare.com/files/57868618/2e2.zip.html


TDPower

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Mrozu23 » pn wrz 24, 2007 19:43

Ssanie nie dziala wogole a przewody i swiece wymienilem. Znalazlem w koncu mechanika ktory sie za to wzia. Okazalo sie ze zaplon byl opozniony i mieszaka nie nadazala sie wypalac. Wyregulowal to wszystko dziala jak trzeba :) Oprucz tego mam dziurawa membrane od podcisnienia (dlatego nie dziala ssanie) i pasek rozrzadu na wykonczeni. Calkowity kosz naprawy ok.250-300 zl wiec nie ma tragedii. Dzieki wszystkim za podpowiedzi :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 350 gości