Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...
witam
Mam wielki problem z Golfem. Poruszalem juz ten temat kilka razy.... prosze o wyrozumialosc! (Golf III Gt 1.8 ABS) silnik sie wylancza w czasie jazdy! Jak odpale silnik, to po przejechaniu 4 km sam od siebie gasnie (obojetnie czy jest na jalowym biegu, czy jade 150 km\h) Jak zgaśnie, to nie da sie go od razu zapalic tylko musze odczekać jakies 40 sekund i dopiero odpala. po przejechaniu kolejnych 4 km znow gasnie i problem sie powtarza. Sa dni (jak jest chlodno na dworze), to auto odziwo nie gasnie. Im jest cieplej tym czestotliwosc gasniecia jest wieksza. Sprawdzalem go na paru komputerach i nie ma zadnych bledow.
Wymienilem juz - czujnik temp. silnika
- caly aparat zapłonowy
i nadal auto gasnie. Moze ktos pomoze?
Mam wielki problem z Golfem. Poruszalem juz ten temat kilka razy.... prosze o wyrozumialosc! (Golf III Gt 1.8 ABS) silnik sie wylancza w czasie jazdy! Jak odpale silnik, to po przejechaniu 4 km sam od siebie gasnie (obojetnie czy jest na jalowym biegu, czy jade 150 km\h) Jak zgaśnie, to nie da sie go od razu zapalic tylko musze odczekać jakies 40 sekund i dopiero odpala. po przejechaniu kolejnych 4 km znow gasnie i problem sie powtarza. Sa dni (jak jest chlodno na dworze), to auto odziwo nie gasnie. Im jest cieplej tym czestotliwosc gasniecia jest wieksza. Sprawdzalem go na paru komputerach i nie ma zadnych bledow.
Wymienilem juz - czujnik temp. silnika
- caly aparat zapłonowy
i nadal auto gasnie. Moze ktos pomoze?
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
Re: Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...
Ja też mam taki sam problem z tym że umnie wytwarzanie iskry troche inaczej przebiega. ale dolegliwości te same i co dziwne też właśni jak chłodno jest ok jak tylko cieplej na dworze zaczyna się schiza.
Pawlon zrób tak jak ci mówiłem w momencie gdy ci nie pali musisz sprawdzić czy masz wogóle iskre, wyciągając śr przewód z aparatu idący do cewki i przykładając go do masy. Wtedy wylkuczysz sporo rzeczy.
Pawlon zrób tak jak ci mówiłem w momencie gdy ci nie pali musisz sprawdzić czy masz wogóle iskre, wyciągając śr przewód z aparatu idący do cewki i przykładając go do masy. Wtedy wylkuczysz sporo rzeczy.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ostatnio zmieniony pn cze 13, 2005 12:18 przez briano, łącznie zmieniany 1 raz.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Re: Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...
oki briano wezme jakiegos kumpla ze soba i jak zgasnie to sprawdze czy ma iskre.briano pisze:Ja też mam taki sam problem z tym że umnie wytwarzanie iskry troche inaczej przebiega. ale dolegliwości te same i co dziwne też właśni jak chłodno jest ok jak tylko cieplej na dworze zaczyna się schiza.
Pawlon zrób tak jak ci mówiłem w momencie gdy ci nie pali musisz sprawdzić czy masz wogóle iskre, wyciągając śr przewód z aparatu idący do cewki i przykładając go do masy. Wtedy wylkuczysz sporo rzeczy.
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie podczas każdej jazdybriano pisze:Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
problem w tym, ze nie mam od kogo wziasc cewki zeby sprawdzic...ku_bi pisze:własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie podczas każdej jazdybriano pisze:Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
a co do gasniecia auta, to sa dni kiedy caly dzien jezdze i jest spokuj.... ale na drugi dzien odpalam i potrafi na odcinku paru km zgasnac kilka razy..... nawet na zimnym silniku! i zawsze musze odczekac te pol minuty zeby ponownie odpalil....
kurka rece zalamuje juz....
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
problem w tym, ze nie mam od kogo wziasc cewki zeby sprawdzic...ku_bi pisze:własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie podczas każdej jazdybriano pisze:Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
a co do gasniecia auta, to sa dni kiedy caly dzien jezdze i jest spokuj.... ale na drugi dzien odpalam i potrafi na odcinku paru km zgasnac kilka razy..... nawet na zimnym silniku! i zawsze musze odczekac te pol minuty zeby ponownie odpalil....
kurka rece zalamuje juz....
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
Wiem, że żaden ze mnie autorytet, ale też miałem podobny problem i okazało się, że winę ponosi słabo umocowany akumulator. Pomogło dokręcenie klem i usztywnienie akumulatora. Niby banał... Podobną sytuację miał mój znajomy w Nissane. Tam z kolei wystarczyło wyczyścić styki akumulatora i dokręcić klemy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 311 gości