Kto kłamie lub sie nie zna ? - problem z alarmem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Kto kłamie lub sie nie zna ? - problem z alarmem

Post autor: golftdi » śr wrz 19, 2007 23:43

Witam wszystkich

Tydzien temu moj MK4 przezyl probe kradzierzy. Kupiłem alarm Silicon ars. SPrzedawca mowil ze jest super i zakladaja go w salonach vw. wiec kupilem. Instalatorem był znajomy elektryk i tu sie zaczyna problem. Po instalacji dowiedzialem sie o kilku problemach:

- ten alarm nie da sie podlaczyc do zamka centralnego bo trzeba to robic na przekaznikach.
(w instrukcji jest napisane zesa dwa kable : zamek centralny Zamknij - sterowanie (-), zamek centralny OTWORZ - sterowanie (-). Czy ten alarm pasuje centralengo z golfa IV?

- po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczynaja migac migacze dopoki nie wcisne pilota (auto da sie odpalic). Elektryk mowi, ze to wynik niepodlaczonego zamka.

Kto tu klamie, Prosze o pomoc, Z gory dzieki



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr wrz 19, 2007 23:49

zmień instalatora jeżeli ma problemy z podłaczeniem zwykłego alarmu ,a że migaja to możliwe że jest jakaś funkcja włączona w alarmie o ile to nie jest stan "alarmowania" tylko "jakoś" syreny nie słychać


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » czw wrz 20, 2007 00:14

napewno to nie jest wina nie podlaczonego zamka :bajer:
wiec tak jak radzi MAREK 74, zmien 'elektronika' , chyba ze tu sie nie pomyliles:
golftdi pisze:Instalatorem był znajomy elektryk
no to wtedy byum sie nie dziwil ze zle podllaczyl :bigok:



Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Post autor: boss999 » czw wrz 20, 2007 07:08

Witam
Żeby podłączyć taki alarm (sterownie -/-) trzeba zastosować przekaźniki które zmienią sygnał masy na "+". Jest to bardzo proste do zrobienia, potrzebne będą 2 zwykle przekaźniki troche kabla i czasu.

Obrazek



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

alartm w golfie 4

Post autor: golftdi » czw wrz 20, 2007 09:00

Witam ponownie

Wlasnie dzwonilem do goscia od ktorego kupilem alarm i twierdzi ze silikony podlancza sie bezposrednio do zamka w drzwiach i ze nie trzeba robic tych przekazników, bo zamek w golfie 4 jest wyzwalany masą. Kurde, kazdy mowi co innego :kac: Jak to w koncu jest?



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » czw wrz 20, 2007 09:16

Dokładnie centralny w mk4 jest sterowany -, nie trzeba robic przekaznikow, mozesz sie podpjac przy progu kierowcy jest kostak, kable to zolto-niebieski i zolto- zielony(chyba), nie jestem pewien tego drugiego koloru :bigok: ten pierwszy zamyka a drugi otwiera



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » czw wrz 20, 2007 14:32

Dzieki za podpowiedz. Czy mogłby ktos jeszcze potwierdzic te informacje odnosnie koloru kabli?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 20, 2007 17:36

Wg mojej rozpiski żółto niebieski zamykanie i zielono czerwony otwieranie. Chcesz rozpiskę po angielsku to podaj meila.

[ Dodano: Czw Wrz 20, 2007 5:43 pm ]
ALARM/SIREN
POSITION
Position the modular systems and the sirens in the engine compartment, on the
bulkhead between the engine compartment and the cabin. Run the cables
through the available rubber plug located under the brakes fluid reservoir.

CENTRAL UNIT POSITION Position the modular systems and the modules under the dashboard on the
driver’s side. Alternatively, behind the left panel, driver’s side.
POWER SUPPLY + 30: connect with an eyelet terminal to the pin marked “+30” of the terminal strip located on the lower part of the fuse box.
- 31: connect with an eyelet terminal on the grounding shunt up on the left of the
fuse box.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on
the left panel, driver’s side.
DIRECTION INDICATORS Connect to the 1 mm2 BLACK/WHITE and BLACK/GREEN wires in the wiring
coming out of the connector of the turn indicator switch.
ELECTRIC WINDOWS For total window roll up time set the alarm unit roll-up pulse to 24s.
CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE wire (lock) and to the GREEN/RED wire
(unlock) in the horizontal wiring harness that is inside the driver’s door. It is
necessary to take off the covering panel.
IMMOBILISATION POINT 1 Cut the BLACK/VIOLET wire connected to the fuse marked nr. 29 located in the
fuse box, on the left of the dashboard, driver’s side.
IMMOBILISATION POINT 2 Cut the 1 mm2 RED/VIOLET wire coming out of the fuse marked nr. 32 in the
fuse box, on the left of the dashboard, driver’s side.
BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support plate, up on the left of the
headlamp, driver’s side.
DOORS SWITCH Connect to the 1 mm2 GREY/BLUE wire, at the position nr. 16 of the connector
coming out of the central doors locking unit located under the dashboard, driver’s
side.
BOOT SWITCH Connect to the 1mm2 BROWN/BLACK wire in the wiring harness of the sill
cover, driver’s side.

[ Dodano: Czw Wrz 20, 2007 5:44 pm ]
to jest zeskanowane z PDF-a


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » czw wrz 20, 2007 19:10

Paweł Marek pisze:Wg mojej rozpiski żółto niebieski zamykanie i zielono czerwony otwieranie. Chcesz rozpiskę po angielsku to podaj meila.
calkiem mozliwe, dzieki za poprawienia mnie :bigok:



Awatar użytkownika
Krzycho78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr mar 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Krzycho78 » pt wrz 21, 2007 01:01

Włochaty pisze:Dokładnie centralny w mk4 jest sterowany -, nie trzeba robic przekaznikow, mozesz sie podpjac przy progu kierowcy jest kostak, kable to zolto-niebieski i zolto- zielony(chyba), nie jestem pewien tego drugiego koloru :bigok: ten pierwszy zamyka a drugi otwiera
w mkIV nie łapie się tych sygnałów w słupku tylko w drzwiach kierowcy po ściągnięciu tapicerki!!! oczywiście o ile centralny jest fabryczny :)

CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE wire (lock) and to the GREEN/RED wire
(unlock) in the horizontal wiring harness that is inside the driver’s door.
It is necessary to take off the covering panel.


Krzycho
MK5 '08 GT Sport ---> [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=546073]Kartoteka[/url]
[color=#FF0000]w sprawie liczników MFA+, stagingu, immo, wiązek pisz na emaila[/color]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości